Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anbefalt dybde på "spor" i mdf der fleecen skal stiftes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anbefalt dybde på "spor" i mdf der fleecen skal stiftes

    Har sett at de fleste som bruker fleecepledd for å støpe intrikate former, har frest et lite spor i f.eks ytterkant av bafler etc der fleecen skal stiftes. Dette er vel for at trimming av fleece skal bli jevnt med overflaten...
    .:Lasse:.

  • #2
    Tenk selv da for pokker................ Hva med å måle fleece teppets tykkelse
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • #3
      ikke vær så sinna på alle som spør om noe da ea :P

      btw, jeg har aldri frest noe spor i mdf før jeg har brukt fleece..
      www.eirikaspaas.com

      Comment


      • #4
        Kan være greit å ta hensyn til om du skal legge litt strie på fleece'n også! Jeg pleier å lage et spor på 1,5 til 2 mm...

        Comment


        • #5
          Har selv aldri brukt å frese spor, vil han ha spor ville jeg valgt flece pleddet tykkelse og lagt stria på insiden vil han a stria på utsiden så freser han dypere spor.. hvor mye det blir står i verkstedet hans og er målbart, tenk om han bruker tykkere fleecepledd enn hva jeg bruker?

          Ikke meninga å være "sinna" men noen imponerer meg ikke akuratt med hva de klarer å finne ut av på egenhånd, greit å ha et forum å spørre om ting altså, for all del... Men når spørsmål blir på et nivå folk bør klare å tenke seg til selv blir jeg oppgitt. Sorry da hvis jeg virker hoven oppå hesten min.. den hovene bleien fra holmestrand som tror han kan alt!! Men jeg syns enda det er lov å bruke hue.. er det man har det til
          Last edited by Erik André; 29-12-2008, 18:39.
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

          Comment

          Working...
          X