takk for info
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Orion HCCA-15.2
Collapse
X
-
Originally posted by Miniboom View PostHar to Elemental Designs 18", men har (enda...) ikke fått testet dem. Bilen de skal inn i står i deler. :P
Har imidlertid hørt Elemental Designs sine 6,5" subwoofere, og de overrasket veldig i forhold til størrelsen.[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Originally posted by ArmourNordic View PostHei alle,
Ser det er mange som har meninger om Orion Hcca her inne, ( test produktet)
orion er ikke noe Jalla og drit merke det kan jeg love dere,
vi er nå levrandør av orion i norge nå, har vert og sett hvordan dette blir produsert og satt sammen og det er noe av det beste jeg har sett, jeg har jobbet med flere merker tidligre
og lyd trykket på dette er enormt. men det er også pen og fyldig lyd på fylltone systemene også
Orion på 80tallet var noe av det beste du fikk den gangen. orion i dag er bedre en da,
HCCA serien er bra basser det, men de skal ikke brukes i dB - kasser uten "backpressure" da noen har fått spolen til mer eller mindre å hoppe ut av gapet.
Men til vanlig musik, er det absolut fint og ikke noe drit merke
Comment
-
Orion duger sikkert det i dag også.
Gleder meg stort til å fyre opp en komplett samling med Orion Concept serien som skal drive 2 XTR elementer av samme årgang (nye) og ett eller annet tøft komponentsett av ukjent art.. Mangler det siste :-DLast edited by Engen Audio; 02-04-2009, 09:44.Mvh
Lars Engen
Comment
-
Originally posted by re-load View PostMemphis caraudio er faktisk et godt valg... De er/var ganske store i bilstereoverdenen, og da spesiellt i Usa...Memphis har hatt mange verdensrekorder i dbdragracing opp igjennom årene, å det klarer en ikke med utstyr som ikke holder mål iallefall.....
Jeg har selv brukt Memphis i panda`n og VET hva det utsyret står for/duger til..
Ampene til Memphis gir det de lover, og wooferene (mojo serien) tåler mye mere en det de står oppgitt med... etter å ha latt 2 stk 12" i mojo serien få ca 2500 burp på" full gass", med 4 stk 4 kw forsterkere, så er det ikke tvil om at det tåler juling og holder det de lover...Så memphis må jeg si er kvalitet...
Å det er mulig til å få det til å spille pent også...
Comment
Comment