Announcement

Collapse
No announcement yet.

Orion HCCA-15.2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

takk for info
    Bruker: Haakon N Saga.
    Salgsjef Norge

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
      Har to Elemental Designs 18", men har (enda...) ikke fått testet dem. Bilen de skal inn i står i deler. :P
      Har imidlertid hørt Elemental Designs sine 6,5" subwoofere, og de overrasket veldig i forhold til størrelsen.
      Jeg har hørt den Elemental Designs A13 (den med kevlar ) Synes det er en av de beste subbene jeg noen sinne har hørt, tror den er bedre enn de 2 RE SE 12 som jeg har.
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Originally posted by ArmourNordic View Post
        Hei alle,

Ser det er mange som har meninger om Orion Hcca her inne, ( test produktet)

orion er ikke noe Jalla og drit merke det kan jeg love dere,

vi er nå levrandør av orion i norge nå, har vert og sett hvordan dette blir produsert og satt sammen og det er noe av det beste jeg har sett, jeg har jobbet med flere merker tidligre
        og lyd trykket på dette er enormt. men det er også pen og fyldig lyd på fylltone systemene også

Orion på 80tallet var noe av det beste du fikk den gangen. orion i dag er bedre en da,
        Orion er et fint merke. Som visse andre forum nevner er det en viss "feststemning" over lyden deres, ikke akkurat noe du vil bruke til klassisk musikk, men til tramp er det fint.

HCCA serien er bra basser det, men de skal ikke brukes i dB - kasser uten "backpressure" da noen har fått spolen til mer eller mindre å hoppe ut av gapet.

Men til vanlig musik, er det absolut fint og ikke noe drit merke
        Mvh
        J. Holm
        www.b2audio.com
        http://facebook.com/b2audio

Comment

Helt enig............
          Bruker: Haakon N Saga.
          Salgsjef Norge

Comment

Orion duger sikkert det i dag også.

Gleder meg stort til å fyre opp en komplett samling med Orion Concept serien som skal drive 2 XTR elementer av samme årgang (nye) og ett eller annet tøft komponentsett av ukjent art.. Mangler det siste :-D
            Last edited by Engen Audio; 02-04-2009, 09:44.
            Mvh
            Lars Engen

Comment

Originally posted by re-load View Post
              Memphis caraudio er faktisk et godt valg... De er/var ganske store i bilstereoverdenen, og da spesiellt i Usa...Memphis har hatt mange verdensrekorder i dbdragracing opp igjennom årene, å det klarer en ikke med utstyr som ikke holder mål iallefall.....
              Jeg har selv brukt Memphis i panda`n og VET hva det utsyret står for/duger til..

Ampene til Memphis gir det de lover, og wooferene (mojo serien) tåler mye mere en det de står oppgitt med... etter å ha latt 2 stk 12" i mojo serien få ca 2500 burp på" full gass", med 4 stk 4 kw forsterkere, så er det ikke tvil om at det tåler juling og holder det de lover...Så memphis må jeg si er kvalitet...
              Å det er mulig til å få det til å spille pent også...
              En smule OT, men hvor er det mulig å få tak i Memphis i norge for tiden? Vet at Dreamtm førte dette merket for en tid tilbake siden, nå er det ikke lenger å finne på noen nettbutikker (ihvertfall har ikke jeg klart det).
              Mvh.
              Sigurd

--Prosjekt Mazda 323--

Comment

Working...
              X