hvor er det dem selger biligst demper matter ? skal dempe en volvo 240 stv .. og har ikke så veldig mye penger akkurat .. derfor må jeg finne der dom er biligst :P
takker for alle svar
Digital Designs. hertz .usamp .alpine
bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass
Leste i din forrige tråd hvor du lurte på om biltema sine matter var noe tess...
om det er de skummattene du tenker på så ville jeg droppa de, de sluker vann og holder på fuktigheten lenge, og da tar det ikke lang tid før du har rust overalt også..
Disse er en drømm å jobbe med i forhold til f.eks. Brown Bread som jeg brukte på gammle bilen.
Overflatene trenger du ikke rengjøre med sterkere kjemikalier
Du trenger ikke varmepistol for å legge dem
De er veldigt bøyelige og former seg letter etter overflaten
Du hører godt lyden av alle luftbobler som måtte være under. så disse er lette å fjerne
Det å dempe med disse mattene går som en drømm. Med BB var det et helt slite å dempe. spesiellt på denne tiden av året. Når det offte ble helt stivt i kulden, begynnte å sprekke. Var vanskeligere å forme etter overflaten, trengte varmepistol, ble mye mer griseri, Det var veldigt mye mer arbeid med å bruke BB.
den hushmat må være en drøm å legge om det stemmer det dem sier at den er best på alle punkter!
brukt STP selv og er meget fornøyd!
regnet govt på det og i Bulk pakker er Hushmat nesten 50,- dyrere pr kv.
Alt fra Norsk Elektroakustikk blir vel påstått bedre enn ALT annet!! stemmer gjør det ikke heller.. ang denne matta kan den være så god den vil, stole på levrandøren som en stund ikke hadde argumenter for sine egne produkter og måtte snakke negativt om ALT annet i steden gjør ikke jeg i hvertfall.
Comment