Blir mange tråder her men.. skal bygge en kasse til mine to 12" imorra som skal inn i en golf2. men jeg har ingen specs på basserne så har ikke peiling på hvordan kasse jeg skal bygge.. hvor mange liter? portet eller lukket? håpte at noen av dere eksperter kunne hjelpe meg litt...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
basskasse til 12"
Collapse
X
-
-
"Beskrivelseobbel magnet, dobbel voice coil og gummi beskyttelse rundt magneten. En rå basshøytaler som tåler mye juling. For mer teknisk info ta kontakt!."Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Neste gang man skal ha noe billig, så kjøp noe fra en kjent produsent, er mye billig og bra å velge mellom
PS: håper ikke du ga 1890,- for de elementene der, for det er landeveisrøveri.
Beskrivelse: Dobbel magnet, dobbel voice coil og gummi beskyttelse rundt magneten. En rå basshøytaler som tåler mye juling. For mer teknisk info ta kontakt!.Last edited by Bilstereosenteret.no; 12-06-2007, 00:54.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostNeste gang man skal ha noe billig, så kjøp noe fra en kjent produsent, er mye billig og bra å velge mellom
PS: håper ikke du ga 1890,- for de elementene der, for det er landeveisrøveri.
Comment
-
Til den prisen så er det helt sikkert bra nok, vil jeg tro. Eller så har jo Fusion veldig mye som er billig og bra daMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
og resultatet ble slik:
eneste problemet nå er at bassen kommer for sent.. tror kanskje det har noe med strømmen å gjøre.. så skal prøve med en kondensator og håpe at det hjelper.. hvis ikke må jeg nok kjøpe et ekstra batteri og ha det bak...
Comment
-
Jeg ville sett nærmere på nytt batteri framme om du ikke allerede har gjort det. Dessuten om forsterkeren ikke klarer å gi orntlig lyd i dem, tror jeg den ødelegger mye av lyden, hva slags forsterker og batteri har du ?
Må foresten si at den kassen ble fin![URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Originally posted by Defus View PostJeg ville sett nærmere på nytt batteri framme om du ikke allerede har gjort det. Dessuten om forsterkeren ikke klarer å gi orntlig lyd i dem, tror jeg den ødelegger mye av lyden, hva slags forsterker og batteri har du ?
Må foresten si at den kassen ble fin!
Originally posted by Typhon View PostHar du prøvd å fasevende subene? Altså snu om på + og -? Og hvordan er delefrekvensen på subene satt?
Comment
-
Comment