Holder det med en 4" aeroport på en dd1515?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
port DD1515
Collapse
X
-
det er original aeroport med avrundede kanter i begge ender jeg har to nå, men blir vanskelig å treffe rett tuning med 2 porter.. de blir for lange..
på ddaudio.com (DD sin hjemmeside) står det at de skal tunes til 40hz.. hvordan er det å spille musikk med så høy tuning?*VW Passat 2,0 TDI*
VW Golf II 1,8 - solgt
Nissan Cherry GTT - kjilt
VW Golf III VR6 - solgt
Comment
-
Originally posted by Svendsen View Postdet er original aeroport med avrundede kanter i begge ender jeg har to nå, men blir vanskelig å treffe rett tuning med 2 porter.. de blir for lange..
på ddaudio.com (DD sin hjemmeside) står det at de skal tunes til 40hz.. hvordan er det å spille musikk med så høy tuning?
Mvh
Dag Johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
-
Originally posted by Dag Johansen View PostI bil så vil du antageligvis ha godt nivå en oktav under tuningfrekvensen så det tror jeg ikke er noe problem.
Mvh
Dag Johansen*VW Passat 2,0 TDI*
VW Golf II 1,8 - solgt
VW Golf III VR6 - solgt
Comment
-
Han mener at man vil få bra nivå ned til rundt 20hz siden bilkupeen forsterker lyden. Prøv kassa DD anbefaler, den har vist seg gang på gang å fungere meget bra!Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
jeg prøvde nå å tune kassa fra 32-33 hertz til 40 hertz, men det er ingen forskjell.. skal det være sånn?
jeg har 2x4" aeroporter på 20cm i ei kasse på ca 112 liter..
edit: de gamle portene(32-33hz) var 30 cm lange...
jeg bruker denne kalkulatoren for å finne tuningfrekvens:
http://www.carstereo.com/help/Articles.cfm?id=31
bare sånn btw, så prøvde jeg en MAAudio 2 kanaler i helga på 4400watt på denne suben, men det ble ikke noe særlig mer trøkk enn med soundanusen.. noe ulyder kom det heller ikke.. noen som har et fornuftig svar på dette?Last edited by Svendsen; 12-06-2007, 23:43.*VW Passat 2,0 TDI*
VW Golf II 1,8 - solgt
VW Golf III VR6 - solgt
Comment
-
MAaudioen leverer nok ikke helt oppgitte watt.. mener å huske målingene dems er i 16v, og internsikringen på forsterkeren er på under 200 ampere en vei... skyt meg om jeg husker feil..Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
Comment