Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hertz HSK 165

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hertz HSK 165

    Hei folkens!
    Kjøpte et sett med Hertz HSK 165 i jula, og var ferdig med å installere de igår(tok litt tid da jeg måtte bytte en dør også). Satt å testet litt isted og det er en helt ekstrem forskjell fra lyden jeg hadde før, helt nydelig! Hadde noen Lightning Audio 4" koakser i døra fra før, som ble pensjonert. Benyttet samme forstekeren også. Lydkvaliteten er totalt mye bedre nå. Det er helt klart så høyt jeg har orket å skru opp, og da nærmer jeg meg smertegrensen.

    Bare en ting som jeg irriterer meg over og det har ingen ting med høytalerene å gjøre. Jeg kjøpte en signalkabel ekstra for å ha på de nye høytalerene i stedet for å kjøre med y-ledd på biltema sinalkablelen jeg kjøpte for 5 år siden. Til min overraskelse ble det da dynamo støy i anlegget! tilbake til biltema kabelen på frontsettet, ikke en lyd å høre. Kabelen kjøpte jeg på Bilradiospesialisten i Tr.heim og er av merket Rockford fosgate noe.... Merkelig at de gidder å lage noe som er dårligere enn biltema, og at Bilradiospesialisten gidder å selge det. Den var ikke veldig dyr, men forventet mer.
    __________________________________________________ __________
    Kristoffer Kåsin
    Clarion DZX786USB | Hertz HKS 165 | Genesis Five channel | Hertz HX 250D x 2|

  • #2
    Meget rart Kaasin. La du kabelen på samme plass/vei du har den fra før av?
    Do-It-Yourself - DIY stash

    Comment


    • #3
      1: Elendig overskrift, den forklarer jo ingenting.
      2: Produktanbefalinger og tester har vi egen kategori om
      3: Denne skulle vært delt i to, en i verkstedet og en i Tester/anbefalinger.
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #4
        Kan alltids være at kabelen har en produksjonsfeil, det er sånt som kan skje med kabler fra både Biltema og Nordost (selv om sistnevnte selvsagt bør ha en langt bedre kvalitetskontroll).

        Forklar dem hva som skjer, og se om ikke du får en ny.

        Comment


        • #5
          det med kabelen er at , det er feil på skjerminga en plass.
          dette slepper inn støy i lydbildet.
          berre sei det der du kjøpte den og du Skal ha ny, produktet er "defekt"
          har skjed meg og alltid like gøy når framsete og baksete må ut for å bytte kabel

          Comment


          • #6
            Originally posted by neptyr View Post
            1: Elendig overskrift, den forklarer jo ingenting.
            2: Produktanbefalinger og tester har vi egen kategori om
            3: Denne skulle vært delt i to, en i verkstedet og en i Tester/anbefalinger.
            En produktanbefaling bør vel inneholde litt mere informasjon enn det som er nevnt her. Men at en er fornøyd med kjøpet sitt er jo gull!!
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

            Comment

            Working...
            X