Høytalerterminalen har fire poler (suben er en pioneer TS-W3001D4 og er i lukket kasse):mellom +og+ polene er det en gull-metalbit, det samme mellom -og-. Hva er disse to til (Fulgte ikke med manual, ja jeg er nybegynner. Jeg interesserer med heller ikke for briotog, men for billyd og kommer til å prøve meg uansett om proffene her inne sier jeg bør gå å finne meg en annen hobby)
Instillingene på forsterkeren: Kan jeg ødelegge noe ved å ha disse feil?
Skal jeg tette rundt hullet til høytalerterminalen med sikaflex eller noe det samme med basselementet?
Hilsen Dyslektiker med manualfobi (Trodde alle menn hadde manualfobi) ,men leser manualen uansett jeg da. Så kan proffene slenge dritt og hentyde til høye østrogenverdier hos meg som er nybegynner. Ps lett å si for en som gjemmer seg bak pc-skjermen
Instillingene på forsterkeren: Kan jeg ødelegge noe ved å ha disse feil?
Skal jeg tette rundt hullet til høytalerterminalen med sikaflex eller noe det samme med basselementet?
Hilsen Dyslektiker med manualfobi (Trodde alle menn hadde manualfobi) ,men leser manualen uansett jeg da. Så kan proffene slenge dritt og hentyde til høye østrogenverdier hos meg som er nybegynner. Ps lett å si for en som gjemmer seg bak pc-skjermen
Comment