Announcement

Collapse
No announcement yet.

80.talls silverado, pickup

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 80.talls silverado, pickup

    hey!

    skal montere anlegg for en..
    han ville ikke at jeg skulle gjøre noen store modifiseringer og jallamekk.
    tenkte da å bytte ut de originale høytalerne.. det sitter 3,5" i dashen og 5,25 i dørene.
    skal vel alltids få plass til 4" i dashen, og 6,5" i dørene er ikke noe problem, bortsett fra at det ikke er så alt for stor monteringsdybde der. . .
    planen er å bytte ut de originale høytalerne med 3-veis coax, for å slippe modifiseringer.
    det er ikke plass til noen sub, så det blir vel en flat aktiv-sub med innebygget forsterker

    er egentlig litt usikker om jeg skal bruke 3veis eller om jeg skal monter 2veis komponentsett.
    har ingen erfaring med 3veis, så tar gjerne imot kommentarer og anbefalinger når det gjelder dette prosjektet.

  • #2
    Dette ekke prosjekt, dette er "lure på hva jeg skal/kansje /men hva om/ osvosvosvo".
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Originally posted by neptyr View Post
      Dette ekke prosjekt, dette er "lure på hva jeg skal/kansje /men hva om/ osvosvosvo".
      okidok....




      Comment


      • #4
        tror jeg hadde gått for 3veis da dette er lett å sette inn i denne bilen som jeg kan forstå, med treveis så får du mye mere daljert og bedre lyd
        VW Golf 4
        Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
        Simen Sormbråten

        Comment


        • #5
          Originally posted by simso View Post
          tror jeg hadde gått for 3veis da dette er lett å sette inn i denne bilen som jeg kan forstå, med treveis så får du mye mere daljert og bedre lyd
          Javel?

          Begrunn den er du grei.
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • #6
            Eller hvis du vil gjøre det enkelt og rimelig og enda få meget bra lyd er å sette inn Soundstream Tarantula SST3.5 og SST5.25" så slipper du noe modding og kommer unna med under 2 lapper i kostnad..
            Mvh
            Lars Engen

            Comment


            • #7
              Originally posted by Engen Audio View Post
              Eller hvis du vil gjøre det enkelt og rimelig og enda få meget bra lyd er å sette inn Soundstream Tarantula SST3.5 og SST5.25" så slipper du noe modding og kommer unna med under 2 lapper i kostnad..
              Hehe, hvis ikke det var dagens tips så vet ikke jeg..!!
              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

              Comment

              Working...
              X