Er det noen som har noen kontakter eller vet om noen som har datastyrt brodermaskin som takler voksne størrelser ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Brodering
Collapse
X
-
Originally posted by Engen Audio View PostEr det noen som har noen kontakter eller vet om noen som har datastyrt brodermaskin som takler voksne størrelser ?[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Vi har brukt Emblemfabrikken flere ganger og de er raske og hyggelige på pris. Mener han sa de kunne ta opp til 50x70cm i ett stykke.
Om ikke logoen er helt sammenhengende, så kan den broderes i flere omganger.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Jeg gikk noe som het teknik i sverige, som er en start på sivil ingeniør linje, så det var seriøse greier.. vi var lissom gullungene til skolen, fikk alt vi ville ha jeg er ikke sikker men tror det var rundt 50x70.. var en dyyyyyyr maskin i alle fall..
Comment
-
Ikke nå lenger tror jeg.. mener jeg hørte at han ikke hadde det lenger.Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
Comment