Announcement

Collapse
No announcement yet.

hjelp til og bygge kasse e36!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

bensin tanken er ikke i den plata nei..der er en liten plate som er punkta på der skiposehullet og sånn skal være..så tror det bare skal være tynn plåt der.. kjennes sånn ut og.. og vis jeg kapper hull i den og setter basseren der så må jeg nok forsterke den litt bak osv.. og ja store porter skal det ble tenkte meg og lage 4 porter opp av hylla..2 i midten der og ta bort høytalerene og kjøre 2 porter til opp der..

høres dette ut som noe som kan funke?

Comment

Originally posted by dBcompaniet View Post
      Bare greit å huske på at man ikke kapper i de profilerte delene av plata som er avstivere, bilen kan jo bli helt uggen bak når man kjører hvis man kapper for mye.
      ja har tenkt litt på det og og eventuelt så kunne jeg jo sveisa på noen avstivere ut til der jeg har kappa til basseren..sveisa fra dempertårnet og ut..

Comment

Er bare å banke bort det stålet. Ikke noe farlig med det. Hvorfor lage seg mer arbeid en nødvendig?
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Typhon View Post
          Er bare å banke bort det stålet. Ikke noe farlig med det. Hvorfor lage seg mer arbeid en nødvendig?
          ok vet ikke så mye om bmw enda se.. så tar til meg all mulig info.. men da vet jeg at det ikke er no farlig og kappe i den plåten da

Comment

Originally posted by dBcompaniet View Post
            Nå er jo ikke mercedes og bmw samme bilen..
            og i en E46 er det hvertfall fullt mulig å kappe hull i plata bak, så ville tro at det er det samme i E36

Men du må jo ha noen store porter da, flytter endel luft denne subben.
            Bare greit å huske på at man ikke kapper i de profilerte delene av plata som er avstivere, bilen kan jo bli helt uggen bak når man kjører hvis man kapper for mye.
            Skrev at jeg ikke visste om det var slik. Bare nevnte det for å eliminere eventuelle farer

Ang. at bilen blir "uggen", kan det monteres tårnstabstag. Tårnene bak er såpass lave at staget vil gå jevnt eller tilnærmet jevnt med gulvet og bør derfor ikke skape komplikasjoner for kassen
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

på e36en jeg var borti var det bare en svekking i stålet, så etter litt sparking og banning løser det seg fint
              er vel beregna på å få igjennom litt lengre ting som feks ski. etter det så er det vel bare å lette litt på den skinnlefsa som ligger bak armlenet i midten og du har hull igjennom
              mvh Sindre Carlsen

Comment

Hei hei

Har du kjøpt deg kicker solo 18", fått solgt den gamle eller?

Si ifra hvis du trenger noe hjelp en dag
                Mvh Håkon Andreassen
                Auto Performance
                Sarpsborg/Østfold
                www.autoperformance.no

Comment

Working...
                X