De alpine ellementene er jeg KNALL fornøyd med, hadde først 2X12 av de og prøvde mye annet og jeg gikk tilbake. har målt 146 med disse i en golf og da spilte det fortsat pent så ved å bytte kasse kan du nok få enda mere ut av ellementene. Større forsterker og mere strøm kan nok også hjelpe
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dynabel VS Alpine?
Collapse
X
-
Originally posted by Fryd1lund View PostDe alpine ellementene er jeg KNALL fornøyd med, hadde først 2X12 av de og prøvde mye annet og jeg gikk tilbake. har målt 146 med disse i en golf og da spilte det fortsat pent så ved å bytte kasse kan du nok få enda mere ut av ellementene. Større forsterker og mere strøm kan nok også hjelpe
Forsterker som fortsatt er problem.
Comment
-
Originally posted by neptyr View PostMye går vel på at folk porter kassene, og skrur opp subben til smertegrensa, mens de stakkars høytalerene foran ikke har sjangs til å følge med.
Da låter det ikke bra uansett hva du gjør.
Uansett, hele bilen består av Alpine komponenter så.
Comment
-
da ville jeg heller oppgradert forterker enn ellemntene om forsterker er problemet som du sa, perosnlig ville jeg vel funnet noe annet en dynabel forsterkern men er nok også mye smakssakAudi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart
Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo
Comment
Comment