Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dynabel VS Alpine?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De alpine ellementene er jeg KNALL fornøyd med, hadde først 2X12 av de og prøvde mye annet og jeg gikk tilbake. har målt 146 med disse i en golf og da spilte det fortsat pent så ved å bytte kasse kan du nok få enda mere ut av ellementene. Større forsterker og mere strøm kan nok også hjelpe
    Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
    Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

Comment

Originally posted by Fryd1lund View Post
      De alpine ellementene er jeg KNALL fornøyd med, hadde først 2X12 av de og prøvde mye annet og jeg gikk tilbake. har målt 146 med disse i en golf og da spilte det fortsat pent så ved å bytte kasse kan du nok få enda mere ut av ellementene. Større forsterker og mere strøm kan nok også hjelpe
      Ved å bytte kasse tror jeg ikke jeg tjener såå stort med akkurat nå, ivertfall ikke med strømmen!
      Forsterker som fortsatt er problem.

Comment

Mye går vel på at folk porter kassene, og skrur opp subben til smertegrensa, mens de stakkars høytalerene foran ikke har sjangs til å følge med.
        Da låter det ikke bra uansett hva du gjør.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

Comment

Originally posted by neptyr View Post
          Mye går vel på at folk porter kassene, og skrur opp subben til smertegrensa, mens de stakkars høytalerene foran ikke har sjangs til å følge med.
          Da låter det ikke bra uansett hva du gjør.
          Den der skjønner jeg ikke helt hvorfor du skrev? har ikke noe plager med "ulyder" eller noe sånt jeg?
          Uansett, hele bilen består av Alpine komponenter så.

Comment

da ville jeg heller oppgradert forterker enn ellemntene om forsterker er problemet som du sa, perosnlig ville jeg vel funnet noe annet en dynabel forsterkern men er nok også mye smakssak
            Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
            Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

Comment

Fikk spilt igjen i helga nå, spilte 143.2DB nå med andre kasser.

Comment

Working...
              X