Announcement

Collapse
No announcement yet.

rockford 10001bd og 15"t2?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rockford 10001bd og 15"t2?

passer de bra sammen? 10001bd og 15"t2? er da en t215d2

har ikke fått testa skikkelig ennå, så lurer bare på om noen andre har testa den subben på
    10001bd blokka?

1
    Alpine cda-9887r Soundstream RF.60c Sounsdtream TRC.6n 3 x Soundstream refrence r1-12 Xelent tx1200a Xelent tx4.50a

Dette passer helt greit sammen.
    Mvh
    Lars Engen

Comment

men hva bør spille best, 2x 12"t1 eller min 15" t2? mener da hva som bør få bilen til å riste mest:P hehe
      Alpine cda-9887r Soundstream RF.60c Sounsdtream TRC.6n 3 x Soundstream refrence r1-12 Xelent tx1200a Xelent tx4.50a

Comment

Regner med at 2stk 12" spiller høyest, da du får mer flate til å flytte luft. Men 15" gir jo dypere lyd da, og er jo tøft å se på

Skyter i tåka nå, har ikke hørt disse subbene spille, men regner med at 2stk 12" av den serien flytter mer luft og kan skape større lydtrykk enn 1stk 15"
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

sant det, men er jo snakk om 2 stykk T1 12" å en T2 15" en svææær jævel:P hehe på nesten 30kg

t1 er 1200w og t2 er 2000w

for lurer på om jeg skal gå ned til 2 t1 12" istede for min 15"t2.. men er ikke sikker as..

noen som har prøvd begge elementen?

Comment

Jeg ville gått for 15". Men det er da min stil. Liker dyp bass, som flytter mange deler på bilen

Men det er jo opptill hver enkelt. Prøv å søk på google så finner du nok tester fra amerika på hva de syntes om de to forskjellige modellene

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

er enig i den med dyp bass hehe
              holder meg nok til 15" ja..

men er det mulig å få tak i ferdig kasse til dette elementet? eller må kassen lages selv?
              evt noen i Buskerud her som har en kasse til salgs som passer til elementet??

Comment

Har hørt en 15" rf t2 i en vw golf 2. Det spillte enormt høyt med skikkelig trykk.Anngående kasse,har nok ikke Rf noen ferdiglagd kasse til t2.Så det enkleste blir nok å bygge en selv,eller få noen andre til å gjøre jobben for deg.Er flere her inne som kan lage en flott kasse til deg, om du er villig til å betale litt for det.

Comment

Vi betaler Dag Johansen her på forumet for å lage kasser til våres DD9515g elementer. Element til 12000 pr stk. Og da må kassen være skikkelig for at det ikke er bortkastede penger. Anbefaler han hvis du ønsker noe custombygd!

Men ønsker du noe billig men bra, har vi kasser laget av DD i USA. 15" kassen vår er på 155 liter, og gir godt trøkk til å være ferdigbygd. Tror du skal lete en stund før du finner en så bra ferdigbygd kasse

Men som sagt, skal du ha noe fett noe, hør med Dag

Comment

takker for svar

får se hva det blir til, akkurat nå er 10001bd inne på service, så får se om det koster no først:P hehe

men blir nok å få noen til å lage en til meg, siden jeg ikke har tid til å gjøre dette selv. men er ingen i drammen's området her inne som lager kasser da?

Comment

ta en tur til Dag i tønsberg du. Skal du se du får en strøken kasse
                      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

ahh, han bor i tbg? da er det jo ikke no stress! fant akkurat ut att jeg får igjen på skatten å!:P
                        9700kr! haha.

Comment

Jupp bor i tønsberg.
                          Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                          Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Working...
                          X