Originally posted by Vinje
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Noe forslag til hva eg skal velge?
Collapse
X
-
Det er ikke så veldig mye grønt på de elementene annet enn det du ser :-) Membranet er grått.
NV-SW15 skal ha 75 liters kasse lukket eller 106 liter portet med en 4" port på 29 cm, da har du en tuning på kassen på 26 Hz.
Tarantula T5-15 skal ha 56 lters kasse lukket eller 78 liters portet med 2 porter på 3" som er 31cm lange, da har du en tuning på 30Hz.
Fusion Nv15 går for 3000,-
Soundstream Tarantula T5 15" går for 2500,-
Frakt etter postens satser tilkommer.Mvh
Lars Engen
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostSubbene jeg anbefalte deg har vi egne spesialdesignede kasser til. Kassen er på 100 liter til 12" og 155 til 15".
Hva ligger F-3 på når kabinettene er såpass store?
Comment
-
Originally posted by JVMyhre View PostMener du da 4490,- for 2x15 + kasse eller 1x15 + kasse?Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Jeg hadde ikke vært i tvil.. Focus Acoustics Black 12"
SKal mye til for å få merfor penga!! 4 slike i 150l kasse med to 6" porter vil gi deg trykk så det monnerJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by dBcompaniet View PostDu bor jo i Telemark ja, det er jo bare en svipptur unna Arendal det
Originally posted by Hifonic View PostJeg hadde ikke vært i tvil.. Focus Acoustics Black 12"
SKal mye til for å få merfor penga!! 4 slike i 150l kasse med to 6" porter vil gi deg trykk så det monnerMvh
Johnny Myhre
Comment
-
tipper det var en total kasse uten at jeg vetAlpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
Originally posted by biffen071278 View Posttipper det var en total kasse uten at jeg vet
Men, om det blir noko så trur eg at eg går for 2 stk isåfall, så kan eg bruke resten på nytt batteri
Noen som har kasseforslag til 2 stk Focus Acoustics Black?Mvh
Johnny Myhre
Comment
-
Originally posted by dBcompaniet View Post150 liter var for alle 4 ja, så på to subber så kan du jo egentlig dele det i 2.
Men vi har også god erfaring med ca 70 liter pr sub.
Så det kommer jo litt an på deg, men mellom 40-70 liter pr sub, og jo mer liter du velger jo morsommere blir det
Regner med å kjøre dei i 2 ohm, da får dei 1400wrms, burde buldre deMvh
Johnny Myhre
Comment
-
Originally posted by JVMyhre View Post150l å 2 porter pr element, eller tilsammen for alle 4? Håper det var for alle 4, 600l kasse blir vanskelig
Men som dBcompaniet sier fungerer nok også 70l per element også bra!
Men etter hva jeg har hørt disse elementene i vet jeg hva jeg ville valgtJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Hifonic View Post150l for 4 slike elementer. Til to fungerer 75l med en 6" port helt genialt bra!
Men som dBcompaniet sier fungerer nok også 70l per element også bra!
Men etter hva jeg har hørt disse elementene i vet jeg hva jeg ville valgt
Og hvor lang må den 6" porten være da?Mvh
Johnny Myhre
Comment
Comment