Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gammel lanzar bass

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gammel lanzar bass

    Noen som har noe info/erfaring med en gammel ca 6-8 år tipper jeg bass fra lanzar som heter neo12
    Har en liggende jeg tenkte jeg skulle prøve men finner lik 0 info/kasseforslag


  • #2
    Har liggende alle Lanzar-katalogene fra 1995 og frem til i dag, så kan sende deg t/s-parametere og kasse forslag i løpet av morgendagen. Men hadde vært greit å vite hvilken bil dette evt. skal inn i.
    Terje Lie
    99 53 66 00
    terje_lie@yahoo.no

    Comment


    • #3
      Originally posted by Referanse Lyd View Post
      Har liggende alle Lanzar-katalogene fra 1995 og frem til i dag, så kan sende deg t/s-parametere og kasse forslag i løpet av morgendagen. Men hadde vært greit å vite hvilken bil dette evt. skal inn i.
      Det er supert Skal i 99 passat stv! Er vel i første rekke interessert i å bygge trykkammer men alle forslag tas mot med takk
      Hvor gammel den er hadde jo også vært morro å vist og om det er noen som har pos/neg erfaring med disse...

      Comment


      • #4
        har nå funnet ut at den er fra 2001, sto et lite klistremerke inni ramma....

        Comment


        • #5
          Dette er ett element som fungerer bra. Montere ett par av disse i en Chevy pickup engang og det ble bra.
          Mvh
          Lars Engen

          Comment

          Working...
          X