Announcement

Collapse
No announcement yet.

lage nytt taktrekk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lage nytt taktrekk

    må lage meg et nytt taktrekk ( då det er totalt umuleg å få tak i taktrekk til bilen min ), for å gjere detta enklast mulig ka ville du ha gjort? hugs å støype oppned er ikkje lett.

    mvh stig

  • #2
    hva med å trekke opp igjen det du har?
    Det jeg gjorde med bilen min..
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

    Comment


    • #3
      har IKKJE taktrekk,. hadde eg hatt det hadde eg hatt et utgangspunkt men har alså ikkje det

      Comment


      • #4
        Snu bilen på hodet?
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • #5
          Det burde jo funke det? Har jo sett at de har gjort det på diverse bilprogrammer på Discovery..

          En annen måte å gjøre det på er f.eks. og bruke dette grønne-blomsterpotte-greiene som det var snakk om i en annen post her for noen uker siden. Er du nøyaktig nok får du et godt avtrykk, også er det bare støpe litt oppå.. Funker sikkert gull - men er ikke akkurat gjort på en kveld..

          Det må da være mulig å få tak i taktrekk til bilen din? Det må da ligge strødd med gamle MX-3 (eller hva du nå hadde) rundt forbi på forksjellige bilopphuggerier..?
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment


          • #6
            har ringt stortsett alle bilforhandlere i heile landet, og lage stativ til bilen er totalt umuleg, då eg har støypt i lag alt og alt av understell osv må av for å gjere bilen lettast mulig.. so uaktuelt

            Comment


            • #7
              Må da være noen skipsverft som har noen kraner ledige, som du kan bruke? hehe..
              Hva med å lage ei skjellet-ramme som du trekker da?
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

              Comment


              • #8
                bildelsbasen

                Ellers kan du prøve å ringe Bilopphuggeriet i Kirkenes, en kompis vraka en mx-3 og mener den havna i kirkenes. http://www.kirkenesbilopphuggeri.no/
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment

                Working...
                X