Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dempematriell

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Necman View Post
    Det koster å være kar
    Jaggu, men trur det er verdt det Blir jo MYE mindre vei støy også
    Mvh
    Johnny Myhre

Comment

Det er litt i meste laget med 12 lapper på demping altså.. Men for all del, har jo brukt litt jeg og da..
      98' Audi A4
      Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

Comment

Originally posted by veegard View Post
        Det er litt i meste laget med 12 lapper på demping altså.. Men for all del, har jo brukt litt jeg og da..
        Hehe, bedre med for mye enn for lite syns nå eg da
        Mvh
        Johnny Myhre

Comment

Originally posted by JVMyhre View Post
          Hehe, bedre med for mye enn for lite syns nå eg da
          Ja det er sant. Driver å demper bilen min jeg å nå, da flyr penge lappane fort.

Comment

To BULKPAKKER med bomb i tillegg til to bulkpakker M1? Sikker på at Pål ikke mente to småpakker med Bomb? Det du har skrevet der ER overkill i allefall!
            Roar Sørlie
            Tlf 90127075
            Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

Originally posted by r3mark View Post
              To BULKPAKKER med bomb i tillegg til to bulkpakker M1? Sikker på at Pål ikke mente to småpakker med Bomb? Det du har skrevet der ER overkill i allefall!
              Hm, har ingen anelse eg, men va de han snakka om på mail ihvertfall vis ikkje har eg misforstått veldig
              Mvh
              Johnny Myhre

Comment

Så man må regne med ca minst 5-6000 i demping på en vanlig stasjonsvogn?? Er det virkelig så merkbar forskjell? hvor mye tyngre vil bilen bli da?

Comment

Noe i den duren,kanskje litt mer.Spørs hvor mye av bilen du velger å dempe.Blir noen kg tyngre ja.Men for all del,det blir jo også en del kg med stereobagasje

Comment

For de fleste vil du merke VESENTLIG forskjell kun med ei bulkpakke M1 og Splen04.
                    Kommer veldig an på om du skal konkurrere.
                    Roar Sørlie
                    Tlf 90127075
                    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

har brukt mye vibro og splen i golfen. men tror det blir bomb på torpedovegg og gulv. tak er jeg litt usikker på enda... men ja blir fort noen kroner. har vel brukt noen tusen nå og mangler gulv, tak og bak dørene....
                      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Originally posted by biffen071278 View Post
                        har brukt mye vibro og splen i golfen. men tror det blir bomb på torpedovegg og gulv. tak er jeg litt usikker på enda... men ja blir fort noen kroner. har vel brukt noen tusen nå og mangler gulv, tak og bak dørene....
                        Som sagt tidligere, det koster å væra kar
                        Mvh
                        Johnny Myhre

Comment

Det koster men det blir steike bra også...
                          Mvh
                          Lars Engen

Comment

hadde jeg fulgt denne hadde dørene på mazdaen knekt rett av, makan til blekk hengsler og fester på den

Quote fra IB:
                            For den absolutt beste dempingen med tanke på veistøy og generell resonanse i bilens karosseri så anbefaler vi å bygge en sanwich konstruksjon. Som eks. ett lag Bimast Bomb i bunn, så ett lag Splen 3008, så ett lag med Vibroplast M1 eller Bimast Bomb utenpå til slutt. Denne konstruksjonen vil gi en langt bedre demping da de resonansene som trenger igjennom føste laget med Bimast Bomb blir kraftig dempet i laget med Splen, så vil det lille som er igjen av vibrasjonene dempes ytterligere i det ytterste laget med Vibroplast M1 eller Bimast Bomb.

Comment

Hehe.. Jeg bærte et par kasser M1 inn i bilen forleden, hun der på posten holdt på å få skiveutglidning når hun tok dem ned fra hyllen! Så de veier en del!
                              98' Audi A4
                              Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

Comment

Hehe,hun skulle hatt traverskran i taket da

Comment

Working...
                                X