Originally posted by Necman
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dempematriell
Collapse
X
-
Originally posted by r3mark View PostTo BULKPAKKER med bomb i tillegg til to bulkpakker M1? Sikker på at Pål ikke mente to småpakker med Bomb? Det du har skrevet der ER overkill i allefall!Mvh
Johnny Myhre
Comment
-
har brukt mye vibro og splen i golfen. men tror det blir bomb på torpedovegg og gulv. tak er jeg litt usikker på enda... men ja blir fort noen kroner. har vel brukt noen tusen nå og mangler gulv, tak og bak dørene....Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
Originally posted by biffen071278 View Posthar brukt mye vibro og splen i golfen. men tror det blir bomb på torpedovegg og gulv. tak er jeg litt usikker på enda... men ja blir fort noen kroner. har vel brukt noen tusen nå og mangler gulv, tak og bak dørene....Mvh
Johnny Myhre
Comment
-
hadde jeg fulgt denne hadde dørene på mazdaen knekt rett av, makan til blekk hengsler og fester på den
Quote fra IB:
For den absolutt beste dempingen med tanke på veistøy og generell resonanse i bilens karosseri så anbefaler vi å bygge en sanwich konstruksjon. Som eks. ett lag Bimast Bomb i bunn, så ett lag Splen 3008, så ett lag med Vibroplast M1 eller Bimast Bomb utenpå til slutt. Denne konstruksjonen vil gi en langt bedre demping da de resonansene som trenger igjennom føste laget med Bimast Bomb blir kraftig dempet i laget med Splen, så vil det lille som er igjen av vibrasjonene dempes ytterligere i det ytterste laget med Vibroplast M1 eller Bimast Bomb.
Comment
-
Hehe.. Jeg bærte et par kasser M1 inn i bilen forleden, hun der på posten holdt på å få skiveutglidning når hun tok dem ned fra hyllen! Så de veier en del!98' Audi A4
Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2
Comment
Comment