Announcement

Collapse
No announcement yet.

Effekt vs sub - hva får jeg for mer watt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Pokker, jeg som hadde rydda plass i Puntoen og greier

Comment

Originally posted by neptyr View Post
      Var i hovedsak ikke deg jeg sikta til.

Men ja, det finnes fett ustyr der ute som garantert kan spille fletta av en haug av monoblokker.
      Hva med ODR sin firekanaler, den er passe rå.

Og hva jeg mente er at folk mener automatisk at en monoblokk er bedre enn en firekanaler, det er det null logikk i, en 4kanaler kan være oppbygd på så sinnsykt mange måter, det kan være separat strømforsyning per stykk, ekstra kondisbanker osvosvosvosvosv.

Så det å generalisere i at en monoblokk automatisk er best, det syns jeg blir for dumt å lese.

da er det vel meg du sikter til.

synes ikke trådstarter spesifiserte spørsmålet sitt og derfor gjordet ikke jeg det heller
      selfølgelig kan det finnes en bedre 4 kanaler enn en gitt monoblokk til å drive ett par basser.

og hvis han feks har 4 laken å svi av og skal velge 4kanaler eller monoblokk så bør han selvfølgelig gå for 4kanaleren..........

du leser altfor mye mellom linjene.
      Men du har alikevel rett i forhold til hvordan du frammlegger saken.Er ikke dermed sagt at jeg tok feil heller.
      Selv om jeg kunne utdypet det bedre og lagt det fram slik at også "du"hadde hatt mulighet til å henge med på hva jeg "egentelig" mente

Comment

Originally posted by neptyr View Post
        Den der er helt rå, og er noe av det råeste Rockford noensinne har laga.
        Jeg har ikke lest noe særlig om hvordan den låter, fordi de bruker den jo seff bare til å drive svære vegger av subwoofere og gir den til Steve Meade eller hva han heter.
        etternavnet er rett tror jeg, jeg fulgte med på det civic prosjektet hans. (18 tommere tror jeg.)
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Working...
        X