Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har testet xzound?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noen som har testet xzound?

Surfet litt rundt,da jeg fant et merke som het xzound og kostet ingenting.Er dette like jalla som det virker som,eller er det bra med prisen tatt i betraktning?

Se link:

http://www.mobilsentrum.no/products....1&n=1200266498

jeg syns det virker som en mega rip off, logoen er nesten klin lik sony xplod logoen. og jeg syns jeg har sett designet på subbene før også
    men kan jo være bra TIL PRISEN.. må jo nesten bare testes..

Comment

Uten å skulle dele min mening om "danske" xzound, så kan dere søke på www.bilgalleri.dk og se hva som kommer frem.
      Mvh
      J. Holm
      www.b2audio.com
      http://facebook.com/b2audio

Comment

Tror jaggu jeg skal begynne med skikkelig billig bilstereo. Det mangler tydeligvis ikke kjøpere i hvert fall, og kunnskap om hva man selger trenger man heller ikke. Fence, Boschmann og Sony; se opp!

Comment

Brukte en xzound amp mens min egen var på rep. Den var på X antall watt,"kjempekraftig" å med masse kule lys

Kan vel ikke si det enklere,var glad når jeg fikk tilbake min egen,å det var en dynaBel (som heller ikke er topp kvalitet akkurat)

Jeg ville ikke kjøpt det greiene der

Comment

http://www.mobilsentrum.no/product.a...&pn=1220721527

Hehe, jeg likte at den suben koster 1299,- men om du kjøper den i en pakke sammen med kasse til den, så koster pakken 1298,-

Dette er ikke ment for å henge ut merket eller noe sånt, jeg bare syntes det var litt moro..
            Mvh.
            Roy
            Mob: 40 30 99 06

Comment

Spar en krone å få med en kasse i samme slengen Hehe den der var den eneste som hadde noen specs.Kunne vært greit å fått vite hvor lange bassrefleksrøra skal være på anbefalt kasse da

Comment

Denne er god : Denne subwoofer er i sin konstruksjon rettet mot ren lyd under veldig kraftige belastninger. Serdeles velegnet til konkurranse-bruk ; )

Comment

ser jo ut som en blåkopi av denne mds bassen :

Comment

kremt kremt. Ingen gidder å kopiere MDS, bare så det er klart

MDS og mange flere bruker samme fabrikken til å produsere sine høyttalere, bass og forsterkere. Derfor ser dere svært mange produkter som har samme design og spesifikasjoner og tilsynelatende ser helt like ut. Ofte er de også det. Bare en annen farge, annet oppheng på bassen, annen grill på høyttalerne og en annen logo. Mer er det ikke som skiller disse OEM kinaproduktene, ofte.
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
                      kremt kremt. Ingen gidder å kopiere MDS, bare så det er klart

MDS og mange flere bruker samme fabrikken til å produsere sine høyttalere, bass og forsterkere. Derfor ser dere svært mange produkter som har samme design og spesifikasjoner og tilsynelatende ser helt like ut. Ofte er de også det. Bare en annen farge, annet oppheng på bassen, annen grill på høyttalerne og en annen logo. Mer er det ikke som skiller disse OEM kinaproduktene, ofte.
                      Overraskende nok har jeg å bror min klart å spille 140,4db med 2 sånne mds bassere en mds 1200w mono blokk i en helt orginal polo så trykk lager de i allefall men så er det vel jevnt slutt oxo, hehe

Comment

finnes Kinavarer som spiller både høyt og bra. Det gjelder bare å finne de som gjør det
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Working...
                        X