Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til valg av forsterker og sub kasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til valg av forsterker og sub kasse

    Hei! Jeg har nå fått meg en Mercedes C-klasse 180 stasjonsvogn og vil få inn et anlegg i denne. Har ikke gjort dette før, så jeg tenker jeg starter lett med en monoblokk og ferdig subkasse først. Vil få tak i en forsterker til høyttalerne senere, men det blir først når jeg får råd til det. Jeg har kikket litt rundt men skal ærlig innrømme at jeg har gått meg litt vill. Jeg har et budsjett på rundt en 5-6-7000 å gå på, men er jo selvsagt ute etter 'mest for penga'. Jeg spiller så og si bare metal musikk, så bassen må være klar. Da blir det vel en lukket basskasse, yes?
    Har sett litt på denne forsterkeren og denne sub-kassen, da. Tar gjerne i mot forslag til andre muligheter.

  • #2
    Bildekaler.no har greie kasser til billig penge. Skaff et 12" subelement fra her på forumet eller noe (De som Affekak selger for 800 er ganske bra for prisen!), fokuser på et godt frontsett og en grei spiller. Pioneer DEH6000UB kanskje? Anbefaler Dynabel BF4501 som en grei monoblokk!
    98' Audi A4
    Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

    Comment


    • #3
      forslag sendt på pm

      Comment


      • #4
        Har nå bestemt meg for utstyr. Takker for forslag og tips.

        Comment


        • #5
          Hva ble det for noe da?
          Alpine 137BTi
          B² Audio = Lyd


          '97 E39 528

          Comment


          • #6
            Vi har meget gode kasser.

            Sjekk ut www.ddaudio.no -> produkter -> tomme basskasser.

            De kassene er utrolig gode, og har stort kammer
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

            Comment


            • #7
              om jeg får lov å si det ble det en Hertz Hbx250 kasse og en Fusion Pp-am 200001 forsterker

              Comment


              • #8
                Lykke til med lyden

                Blir nok sikkert bra
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by golfnos View Post
                  om jeg får lov å si det ble det en Hertz Hbx250 kasse og en Fusion Pp-am 200001 forsterker
                  Stemmer!

                  Regner med å ha det rett over påske. <:

                  Comment

                  Working...
                  X