Hei fått meg en ny bil og må ha litt bedre ny da det er sugen lyd i orginal høytalere i en avensis sedan 98 model.
det jeg har:
en helt grei pioneer cd spiller med 2 lydutganger og ipod kabel. holder ennå.
har liggende et bass elemet og forsterker fra gamle bilen.
Earthquake SWS 12 og Powerhouse PH 1000W.2
som skal brukes må bare ha ny kasse.
og et sett Lil Wonder LS.652 som jeg håper passer bak døra. tenkte noe bedre foran da.
nå er jeg ikke sikker på hvor store høytalere som passer da..
har en Arizona Eagle AB-260 Forsterker som er jævla stor så litt vabslig og plassere da, men har lite penger så må bare bruke det jeg har.
vil ha skikkelig god lyd i bilen da..
burde vel legge inn noen plater med lyd isolering i dørene også..
noen som har noen anbefalnger til en lærling med lite penger? men må jo ikke ta alt på engang da så kvaliet kommer foran pris. noen tusen greier jeg jo..
må nok legge opp ny kabel til venstre for dær da høytaler ikke funker.. var dårlig kontakt der før den slutta helt.. ( fatterns bil før)
så men tenke å ha forsterker så jeg får litt bedre lyd en fra spillern da.
mhv Eirik
det jeg har:
en helt grei pioneer cd spiller med 2 lydutganger og ipod kabel. holder ennå.
har liggende et bass elemet og forsterker fra gamle bilen.
Earthquake SWS 12 og Powerhouse PH 1000W.2
som skal brukes må bare ha ny kasse.
og et sett Lil Wonder LS.652 som jeg håper passer bak døra. tenkte noe bedre foran da.
nå er jeg ikke sikker på hvor store høytalere som passer da..
har en Arizona Eagle AB-260 Forsterker som er jævla stor så litt vabslig og plassere da, men har lite penger så må bare bruke det jeg har.
vil ha skikkelig god lyd i bilen da..
burde vel legge inn noen plater med lyd isolering i dørene også..
noen som har noen anbefalnger til en lærling med lite penger? men må jo ikke ta alt på engang da så kvaliet kommer foran pris. noen tusen greier jeg jo..
må nok legge opp ny kabel til venstre for dær da høytaler ikke funker.. var dårlig kontakt der før den slutta helt.. ( fatterns bil før)
så men tenke å ha forsterker så jeg får litt bedre lyd en fra spillern da.
mhv Eirik
Comment