Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken modell fra DD Audio er dette?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvilken modell fra DD Audio er dette?

Hei. Jeg lurer på hvilke forsterkere og sub elementer som står i Dylan Sprouse sin Impreza:

Takk for svar.
    Fint vis noen har erfaringer om merke også.
    Mvh dj-vega
    Prosjekt; Kia Sportage 95` <---
    NB; Bilstereo Prosjektet kommer på bilstereoforumet!

Subbene er hvertfall 1508
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Originally posted by Hifonic View Post
      Subbene er hvertfall 1508
      Hei. Takk for svar.
      Vi snakker om 8" basselementer her?

http://www.bsbildeler.no/butikk/visv...ier/48/21/8638

Jeg fant det.
      Nå vet jeg vertfall hvilke elemter jeg skal ha. Men holder det med "bare" en sub. Tenker da at det er begrenset med luft en 8" kan flytte?. Trenger jeg to stykk?
      Last edited by dj-vega; 08-04-2009, 00:13.
      Mvh dj-vega

Comment

Ingen som kan svare på det bortsett fra deg selv. Kjøp én og prøv, blir det for lite kjøper du en til.

Comment

http://www.ddaudio.no/

er vell heller en plass du skulle ha letet
          men er forskjell i pris..
          men det er for at DD har varene(eller kan skaffe) enn BS bildeler som bare har det på sidene sine som pynt ^^,
          // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
          //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
          Mvh
          Rune Kvaal

Comment

Originally posted by mustang<3 View Post
            http://www.ddaudio.no/

er vell heller en plass du skulle ha letet
            men er forskjell i pris..
            men det er for at DD har varene(eller kan skaffe) enn BS bildeler som bare har det på sidene sine som pynt ^^,
            Bsbildeler har bassene 800kr billigere, og de bør kunne skaffe de...
            Frister lite å bruke nesten 3 tusen på et 8" bass element, vis dere forstår...
            Mvh dj-vega

Comment

Da faller det veldig naturlig for meg å spørre hvorfor du skal ha akkurat DET elementet? Jeg synes nemlig også det er mye å betale 3000 for en 8-tommer. I hvert fall når både 10- og 12-tommeren bare koster noen hundrelapper mer...

EDIT: mulig at elementene er 800 billigere PÅ NETT, men jeg ser ikke bort fra at DDaudio.no kan gi deg samme eller lavere pris om du spør.
              Last edited by epifant; 08-04-2009, 00:47.

Comment

Originally posted by epifant View Post
                Da faller det veldig naturlig for meg å spørre hvorfor du skal ha akkurat DET elementet? Jeg synes nemlig også det er mye å betale 3000 for en 8-tommer. Spesielt når man kan få f.eks. en Peerless XXLS 10-tommer til halve prisen.
                Hvorfor? Rett og slett pga Dylan Sprouse og Cole Sprouse (Amerikanske skuespillere) fikk de montert i bilene sine og det hadde vert kult å prøvd noe som de har... Ut ifra det jeg har forstått så blir også elementene håndlagd på fabrikk i USA og de har vist mye rekorder. Ja, det kunne jo holdt med et femten tommer Cerwin Vega element. Men hadde vert gøy å hatt noe som er litt spesielt....
                Mvh dj-vega

Comment

Skal du ha noe litt spesielt, så kjøper du elementer ingen har osv.
                  Ikke noe ett par amerikanere fikk slappa inn i bilen på Pimp My Idiot Ride.

Og har du ikke plassproblemer, så ser jeg null vits i å lunke rundt med en 8" når du får så mange spennende 10" og 12" om man bare leter litt.
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

Comment

hehe, og hva er det som er så gale med pimp my ride egentlig?

Comment

At det er så jalla.

Det er ingen gode stereoinstallasjoner i mine øyne, det er å kaste det inn, fjonge opp kjerra med alt mulig kosmetisk tull, som kaffitraktere, trommer, gitarer, osvosv, 100000skjermer...

De gjør noe fet, men somregel er det så halveis i mine øyne, og så overdrevet (typisk amerikansk)
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

Comment

ja er vel enig e det typisk amerikansk.

Comment

Skal innrømme at jeg selv er fascinert av DD's produkter, selv om jeg aldri har hørt noen av de enda..

Pimp my ride derimot er bare irriterende å se på, siden de insisterer på å putte 50 skjermer i enhver bil. Slik som den "worktrucken" de skulle pimpe.. Der ble det roterende "verktøykasse" og masse små skjermer rundt denne, pluss et par større i taket... (Gas-folka er håpløse).

De har jo også satt skjermer på utsiden av biler også, slik som i framskjermene/frontfanger for eksempel. Blir bare oppgitt og irritert jeg! :P

Men tilbake til DD - er bassene deres så hardføre som de skal ha de til å være? Står kvaliteten "i stil" med prisene?
                          Alpine 137BTi
                          B² Audio = Lyd

'97 E39 528

Comment

Originally posted by neptyr View Post
                            Skal du ha noe litt spesielt, så kjøper du elementer ingen har osv.
                            Ikke noe ett par amerikanere fikk slappa inn i bilen på Pimp My Idiot Ride.

Og har du ikke plassproblemer, så ser jeg null vits i å lunke rundt med en 8" når du får så mange spennende 10" og 12" om man bare leter litt.

Vell ja. Det er jo altids mulig å kjøpe 2x 12" fra DD Audo. Det vil jo flytte mer luft...
                            Var ikke akkuratt Pimp My Ride. Kalles mer "Street Customs". Men ja det er veldig likt.
                            Mvh dj-vega

Comment

Heisann!

Fant dere

DD1508 elementer er svært gode, og med riktig kasse og forsterker kommer man over 140 db i db drag med kun 2stk av disse.

Ettersom euro-kurs har falt litt de siste ukene, og det har kommet MSRP endringer fra DD Europa (www.ddaudio.eu) til distributørene deres (oss selvfølgelig), kommer vi til å oppdatere alle prisene våres snarest.

Enkelte ting kan gå opp, mens andre produkter vil falle i pris.

Du skal få 1508 elementer av oss til prisen av BS Bildeler.

Dette med pris kan jeg ta med en gang;

Det kan se ut som om BS Bildeler har satt sine egne priser ettersom hva de syntes tinga er verdt selv. For en stund siden solgte de DDM1 forsterkere for 10000,-

De selger vi for 5990,- som er anbefalt utsalgspris fra våre leverandører.

Men subbene har de billigere i pris enn oss, da dem sikkert selv mener det er for dyrt å selge 1stk 8" element for 2790,-

Men sannheten er at dem er verdt det, da de spiller ekstremt høyt, og gir tilbake i lyd det man betaler for.

Men vi vil foreta oss prisendringer i nærmeste fremtid. Skal oppdatere dere når det er gjort
                              Tidligere importør for Digital Designs,
                              overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Working...
                              X