Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken modell fra DD Audio er dette?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Å herregud

Det var jo litt idiotisk spør du meg. Om man får bedre bilde av en ledning til 10 000 kroner, så tror jeg det er så marginalt og umerkbart for menneskeøyet (tipper på placeboeffekt) at det vil jo faktisk være 10 ganger bedre å legge 10 000 kroner ekstra i en dyrere og bedre projektor.

Men en forskjell er det sikkert, men tror det er placeboeffekten dem har fått fremfor en faktisk bedre lyd eller bilde
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Med fare for å dumme meg helt ut. Når det gjelder bilstereokabler, dyrere kabler er mer fleksibel enn det du får på europris.
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• det som dem sier i hifi verdenen er att vis man kjøper en litt bedre strømkabel så skjermer den mot dem andre kablene som går ut av veggen, alltså strøkabelen til cd-spiller, tuner, dac, power supply, plate spiller, pre- effekt forsterker(e).. har man en del komponenter av veldig høy kvalitet så kanskje det har litt og si, men jeg tviler man må høyere opp i pris enn maks 5k før det blir meningsløst... men har man et "vanlig" anlegg ser jeg ikke vitsen...

Comment

Working...
        X