Announcement

Collapse
No announcement yet.

Online bilstereomagasin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Som vi fra nord sier...Peis på kan bli sykt bra
    Bjørn M Wilhelmsen
    Team Alta Bilstereo
    www.emmanorway.com

Comment

Originally posted by pondus- View Post
      er forsåvidt enig med deg at det bør kjøpes over disk.
      Problemet er at veldig mange har ikke alt for mange kvalifiserte i sitt distrikt. Derfor jeg tenkte det var kjekt med en slik guide så ikke mange går på en smell ved å høre på typiske selgere og får drit som koster mye penger.
      Er ikke veldig mange som har mulighet til å kjøre 20-30 mil bare for å høre hva en selger sier og anbefaler.

Men det er jo ditt magasin, ville bare komme med tips

Når det gjelder PDF'en skjønner jeg poenget ditt. Det jeg ville ønsket er begge deler. En del på nettet der alt er web-basert, og en PDF som kan lastes ned og printes ut.
      Når man lager PDF'en er jo dette veldig enkelt mener jeg. Er så enkelt som 'save as webpage' mener jeg å huske. Men igjen, kun tips!
      Det er ikke mitt magasin, men leserne sitt, derfor er jeg veldig interessert i hva vi kan gjøre for å glede lesere.

Det kommer både pdf og webbasert.

Kjør på med tips og ønsker alle sammen. Litt av stoffet til første nummer er alerede klart.

mvh

Glenn
      Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Ting skjer hele tiden nå. Desverre så har tilbakemeldingen fra leverandører vært noe dårlig. Kun 2 leverandører har vist stor interesse foreløpig, nemlig ICE Audio og Installbay Trading. Ellers har både EMMA og Norges Bilstereo og Multimedia Forbund kommet med positive kommentarer på dette.
        Vi håper på at flere leverandører vil se på dette som et spennede prosjekt.

Vel, kanskje på tide å informere de andre som er med på dette om hva som skjer.............he he.

mvh

Glenn
        Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Jeg må desverre meddele at jeg ikke kan fortsette med dette prosjektet. Jeg ble tilbudt en jobb jeg ikke kunne si nei til, og siden dette er innen bransjen kan ikke dette kombineres. Jeg håper noen fortsetter der hvor dette slutter, da jeg ser et behov for et slikt organ.

Til alle som har ventet på dette, må jeg bare beklage.

mvh

Glenn
          Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Working...
          X