Announcement

Collapse
No announcement yet.

Online bilstereomagasin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hva med et lite samarbeid, eventuelt?

Bare en tanke jeg fikk her...
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

Comment

Nødvendigvis ikke noe jeg er fremmed for, men det må eventuelt sees nærmere på.

mvh

Glenn
      Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Jeg kan godt tenke meg å lese noe som går litt i dybden. Men da må det jeg skal lese ikke ta det som en selvfølge at jeg vet noe ut over normale kunskaper om elektroknikk.
        Last edited by Defus; 03-07-2007, 15:23.
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Originally posted by Defus View Post
          Jeg kan godt tenke meg å lese noe som går litt i dybden, det vil kanksje flere også så lenge man ikke blir sittende igjen med 1000 spørsmål, eller en følelse av at man er dum
          Akkurat det du her sier er veldig viktig. Godt forklart, men alikevel omfattende, det er et mål.

mvh

Glenn
          Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Originally posted by MT LydCenter View Post
            Akkurat det du her sier er veldig viktig. Godt forklart, men alikevel omfattende, det er et mål.

mvh

Glenn
            Noe sånt hadde vært av stor interresse for min del ihvertfall.. Heller det enn udetaljerte "enkle" tester av ting å tang.
            Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Originally posted by Defus View Post
              Jeg kan godt tenke meg å lese noe som går litt i dybden. Men da må det jeg skal lese ikke ta det som en selvfølge at jeg vet noe ut over normale kunskaper om elektroknikk.
              Det var akkurat dette jeg ville frem til..

Problemet er vel at hvis man skal gjøre dette for å "tjene" penger på det så må det være noe som når ut til mange.. Ikke bare de få med over-gjennomsnitt peiling på bilstereo som sitter her inne på forumet.

for 10 medlemmer som synes det er konge og lese masse ord og uttrykk holder ikke i forhold til de 300 som synes det er konge å lese en artikkel som man forstår..
              de siste 290 får man ikke om man legger nivået for høyt, desverre.

Comment

For å si det slik, jeg ønsker ikke å gjøre dette primært for å tjene penger, blir det litt til overs, klager jeg ikke selvsagt, men primært er det for å lage et meget godt tilbud til bilstereointeresserte i Norge. Derfor må det være en god blanding av lett forstålige artikler, og mer avanserte for dem som ønsker å lære

mvh

Glenn
                Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Da er kompetanse hentet inn på design, og programmering. Samtidig er lyttepanelet utvidet, og navn på magasinet bestemt.

mvh

Glenn
                  Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Originally posted by MT LydCenter View Post
                    Da er kompetanse hentet inn på design, og programmering. Samtidig er lyttepanelet utvidet, og navn på magasinet bestemt.

mvh

Glenn
                    Ikke vær så hemmelighetsfull nå da!
                    Alpine
                    Audison
                    Hertz
                    Soundstream

Comment

Må holde ting litt hemmelig foreløpig. Det kan fortsatt skje endringer. Det viktige nå er å knytte til riktig kompetanse. Det er fortsatt noen dyktige mennesker jeg ønsker å ha med på dette.

mvh

Glenn
                      Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Kan du fortelle om det ligger an til samarbeid med lydtrykk da?

Svir gledelig av 100-200 kroner året jeg ihvertfall
                        Alpine
                        Audison
                        Hertz
                        Soundstream

Comment

Foreløpig er det ingen planer om samarbeid, men intet er umulig. Det må isåfall diskuteres ytterligere.

mvh
                          Glenn
                          Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Det er viktig å poengtere at prosjektets eksistens avhenger i stor grad at norske importører og butikker er interesserte i å bidra med produkter til testing, reklame, premier etc.

Har fått noe positiv tilbakemelding alerede.
                            Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Originally posted by spade View Post
                              Kan du fortelle om det ligger an til samarbeid med lydtrykk da?

Svir gledelig av 100-200 kroner året jeg ihvertfall
                              Samarbeidet svikter litt i det at vi driver en lignende side som er gratis, planen var å ta betalt for det, men dette har vi bestemt oss for å droppe.

Comment

Det er helt klart at et samarbeid mellom en gratisside, og en side med betaling kan bli problematisk.

Grunnen til at vi ønsker en betalingside, er for å kunne tilby et meget godt produkt til brukere. Vi snakker her om et pdf basert magasin, med tilhørende nettside. Målet er 6 utgivelser pr år, samt gjevnlig oppdatering av nettside. Nettsiden er beregnet som et supplement til magasinet, hvordan vil jeg komme nærmere inn på senere.

mvh

Glenn
                                Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Working...
                                X