Jeg kan godt tenke meg å lese noe som går litt i dybden. Men da må det jeg skal lese ikke ta det som en selvfølge at jeg vet noe ut over normale kunskaper om elektroknikk.
Jeg kan godt tenke meg å lese noe som går litt i dybden, det vil kanksje flere også så lenge man ikke blir sittende igjen med 1000 spørsmål, eller en følelse av at man er dum
Akkurat det du her sier er veldig viktig. Godt forklart, men alikevel omfattende, det er et mål.
Jeg kan godt tenke meg å lese noe som går litt i dybden. Men da må det jeg skal lese ikke ta det som en selvfølge at jeg vet noe ut over normale kunskaper om elektroknikk.
Det var akkurat dette jeg ville frem til..
Problemet er vel at hvis man skal gjøre dette for å "tjene" penger på det så må det være noe som når ut til mange.. Ikke bare de få med over-gjennomsnitt peiling på bilstereo som sitter her inne på forumet.
for 10 medlemmer som synes det er konge og lese masse ord og uttrykk holder ikke i forhold til de 300 som synes det er konge å lese en artikkel som man forstår..
de siste 290 får man ikke om man legger nivået for høyt, desverre.
For å si det slik, jeg ønsker ikke å gjøre dette primært for å tjene penger, blir det litt til overs, klager jeg ikke selvsagt, men primært er det for å lage et meget godt tilbud til bilstereointeresserte i Norge. Derfor må det være en god blanding av lett forstålige artikler, og mer avanserte for dem som ønsker å lære
Må holde ting litt hemmelig foreløpig. Det kan fortsatt skje endringer. Det viktige nå er å knytte til riktig kompetanse. Det er fortsatt noen dyktige mennesker jeg ønsker å ha med på dette.
Det er viktig å poengtere at prosjektets eksistens avhenger i stor grad at norske importører og butikker er interesserte i å bidra med produkter til testing, reklame, premier etc.
Det er helt klart at et samarbeid mellom en gratisside, og en side med betaling kan bli problematisk.
Grunnen til at vi ønsker en betalingside, er for å kunne tilby et meget godt produkt til brukere. Vi snakker her om et pdf basert magasin, med tilhørende nettside. Målet er 6 utgivelser pr år, samt gjevnlig oppdatering av nettside. Nettsiden er beregnet som et supplement til magasinet, hvordan vil jeg komme nærmere inn på senere.
Comment