Announcement

Collapse
No announcement yet.

Seas lotus RW165/1 VS Hertz ESK 165 VS FOCAL 165A1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seas lotus RW165/1 VS Hertz ESK 165 VS FOCAL 165A1

    Heisann. Noen erfaringer med noen av disse? Hva bør jeg velge? har også tilbud på Hertz HV 165 L. Men er usikker på hva jeg bør velge. All hjelp er fint fint Blir kun ett par 6.5 i hattehyllen + sub. Har en Jlaudio 450/4.



    Petter.

  • #2
    Jeg har et Hertz MLK165 sett, (dessverre ikke montert så du kunne hørt på det ) hvor jeg monterte diskanten ugunstig. Men det fungerte som bare det.

    Nå er vel alle det der gode sett, jeg har hørt et focal sett og var ikke helt fornøyd med lyden. Har ikke bilstereospesialisten i tromsø focal? Du kan jo dra dit å høre om det er høytalere du liker.

    Hvis du ennå bare driver å sanker tanker, så ville jeg også sett på morel høytalere.
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

    Comment


    • #3
      Takk takk! Har kommet frem til at jeg velger Hertz Hsk165 i hattehyllen og Hertz HCX1003 som frontsett. fikk meget fin pris på disse så holder meg under budsjettet på 2000,- også

      Comment


      • #4
        Tror du det er en god løsning? Hvilke størrelser har du framme? Personlig ville jeg satset på å hatt komponentsettet framme, og coax bak...
        Du er ikke interessert i noen HCX100? Skal selge de så

        Comment


        • #5
          Blir 4" Fremme og 6.5 i hattehylla ellers må jeg begynne og modifisere ,orker ikke legge så mye i denne bilen. Tror det blir helt ok! Skal ikke legge så allverden i dette annlegget så. blir ny bil nærmere høsten igjenn så. Får dette settet rimelig billig så tror jeg går for det Neitakk,tror jeg får det jeg trenger nå Noen som har noen mening vist jeg kjører coax fremme,bør jeg velge komponentsett bak ? eller bare singel høytaler?

          Comment


          • #6
            Ville gjort det omvendt, jeg kjører coax framme og bak, og vurdere komponentsett forran. Lyden er langt fra perfekt med coax, siden det ikke er diskanter som kan settes i lyttehøyde. Hvor er coaxene dine?

            Comment


            • #7
              Ok. Tenker og sette coaxene i fremdøra, og komponentsettet i hatte hylla, men har også sett på mulighetene til og sette komponentsettet fremme, men er litt vanskelig og finne en god plass til dem, tenker muligens og sette dem på vær sin side av midkonsollen,eneste plass jeg kan komme på hvor de ikke er i veien,og coaxene i hattehylla. Vill du heller annbefale dette oppsettet? Altså Coax i hattehylla, og komponentsett på vær side av midtkonsollen forran ? Ville du valgt bare komponent høytaler bak eller coax?

              Takk for all hjel

              Comment


              • #8
                tror du kan droppe det i hattehylla og heller legger alle penga i forontsett
                VW Golf 4
                Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                Simen Sormbråten

                Comment


                • #9
                  kjøp ett 4 tommers komponent sett fremme, og hvis du vil ha høytalere bak coax bak.
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                  Comment


                  • #10
                    Takk takk! Bestilt meg Hcx1003, og HSK165! Så får vi se hvor de havner,skjærer muligens ut et hull til 6.5 fremme i døra

                    Comment

                    Working...
                    X