ser den men trenger kanskje ikke sutre her over at andre "gir" bort produktene?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Anlegg til maks 10 000kr "alt" inkl.
Collapse
X
-
Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
-
Nei på ingen måte
Sier heller ikke neitakk til tilbud som tjener selgeren dårligTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Det som tjener selgeren mest er vel egentlig fornøyde kuner.. Fornøyde kunder anbefaler bedriften\personen til venner og bekjente som igjen anbefaler de til venner og bekjente osv.. Det er vel ikke uten grunn omtrent samtlige på forumet anbefaler Engen Audio! Gode priser, svarer kjapt på mailer, flink til å vite kundens behov osv..Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.
Comment
-
Riktig
Som jeg sa i min tidligere post, ingen reklame er så god som en anbefaling fra en bekjentTidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by thomzi View PostDe ligger fortsatt ute til 1990kr, så regner med at prisen fortsatt er gjeldene!
Jeg sendte kun rundt mail og lurte på hvilke pakketilbud det var mulig å få, 99,9% av de jeg spurte ga meg nettopp det..et tilbud! Var kun elutstyr.no som listet opp veil. pris, så det var jo ikke noe svar på mitt spørsmål!
Synes også at mailen var litt furtete, hadde jeg svart på mailen og skrevet at vi solgte så bra at vi ikke trenger å gi tilbud til mulige kunder så hadde jeg bare bedt de kjøpe fra andre steder.. enkelt og greit!
http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=3376
I tillegg så tilbydde jeg deg et kabelsett med på kjøpet og et ekstra avslag på 500,-
Du fikk altså 3000,- i avslag på det jeg betrakter som et godt tilbud. Men i motsetning til andre, så selger vi varene nedsatt til ALLE kunder, ikke kun til deg. Så kan man jo diskutere definisjonen av et tilbud.
De samme produktene koster nå 11.092,- hos autobilstereo, dette er uten frakt og kabelsett. Så hvis 2000 i avslag ikke er tilbud, så vet ikke jeg.
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostKanskje litt dumt å støtte en konkurrent.
Og støtte en konkurrent er da på ingen måte dumt. Dette viser bare respekt og profersjonalitet, ikke sant ?VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Originally posted by Oekern View PostJeg håper du skrev dette litt fort ?
Og støtte en konkurrent er da på ingen måte dumt. Dette viser bare respekt og profersjonalitet, ikke sant ?
Og det står kanskje der også..Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostLeste du hele setninga hans?
Og det står kanskje der også..VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Nja... Jeg følte jo egentlig ikke at jeg var nødt generelt sett, men vet at hvis jeg hadde vært i en lignende situasjon hadde jeg satt pris på støtte fra andre konkurrenter. Og dessuten er det jo moralsk riktig.
Om jeg ikke støtter en konkurrent betyr jo ikke det at vi er uprofesjonelle i det hele tatt. Dermed hadde det ikke vært nødvendig. Men jeg gjorde det rett og slett fordi jeg ville backe litt opp
Det er jo tross alt vi (aktører) som holder i gang markedet, og litt støtte mellom hverandre hadde vært bra, men det skjer sjeldent!
Kan ta et eksempel. En kompis gikk inn på xxxx-klubben her i byen, og spurte om de visste noe om DD. Da fikk han til svar at DD måtte han aldri kjøpe. Digital Designs var visst bare noe dritt som ble produsert i kina, og var kopier av alt annet. DET er uprofesjonelt. Men å være nøytral er ikke uproft
- Og så langt fra sannheten som overhode mulig. DD9515 subben er den mest kopierte subben i verden, ifølge kilder. Dette vet jeg ikke med sikkerhet. Men den er visst blitt forsket på av mange andre produsenter og blitt etterlignet for at andre produsenter skal spille høyere naturligvis.
Kan si at ALLE elementer fra DD er håndlaget i USA av spesialister, og hvis da en butikk sier dette er kinadritt som kopierer andre når sannheten er motsatt, er dette ufattelig uproff måte å selge påLast edited by DD-Henrik; 06-05-2009, 17:57.Tidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostRiktig
Som jeg sa i min tidligere post, ingen reklame er så god som en anbefaling fra en bekjent
En ufornøyd kunde vil fortelle om bedriften til 10 stykker, en fornøyd kunde vil fortelle om bedriften til 3, men de 3 vil seriøst vurdere bedriften ved neste kjøp.
*Hentet fra hode, kan inneholde feil.*[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Nå selger elutstyr dynabel bf8501 forsterkeren til 6998kr, jeg trodde ikke det var mulig å selge den så billig jeg...? ;D
Jeg skjønner ikke hvorfor så mange her anbefaler dynabel, jeg har kun hørt dritt om de fra privatpersoner og spesielt bilstereosjapper!Last edited by thomzi; 17-05-2009, 22:00.Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.
Comment
-
Originally posted by thomzi View PostNå selger elutstyr dynabel bf8501 forsterkeren til 6998kr, jeg trodde ikke det var mulig å selge den så billig jeg...? ;D
Jeg skjønner ikke hvorfor så mange her anbefaler dynabel, jeg har kun hørt dritt om de fra privatpersoner og spesielt bilstereosjapper!
Pga, Bilstereo sjapper har ikke altid så mye kompetanse som de påstår og ha og i tilleg så er det mange som ikke liker så å gode produkter som de ikke fører selv. Så enkelt.
Comment
-
Jeg kan selv fortelle at Dynabel forsterkere gir utrolig mye bang for the buck, og er av god kvalitet etter min meningTidligere importør for Digital Designs,
Comment
Comment