Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dynabel BF 0756

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dynabel BF 0756

Heisann...
    Har en kompis som vurderer å selge sin strøkne 6 kanaler.... Noen som vet hva en sånn kan selges for? Da han kjøpte den ny kosta den 3495,- Uka etterpå har den gått ned til 2990,-...
    No Windows-crap,just Mac Power

Jeg kjøpte min på autobilstereo for 2495 når den var på tilbud.
    Jeg ville vel ikke gitt mer enn 2500 for den i allefall, siden den er brukt. Kanskje 2k?

Uansett er dette en helt grei forsterker. Jeg har vært veldig fornøyd med min så langt i allefall.
    Jeg har 2 10" 150wRMS, 2 5x7 og 2 frontsett, i 4 ohm alt samma, og den drar det uten problemer.
    Du kan også kjøre 200wRMS på basskanalene i 2ohm.
    En ganske bra forsterker tatt prisen i betraktning.
    Mvh Marius
    '95 Ford Probe 24V GT - 2.5L V6
    Pioneer Rockford Fosgate DynaBel

Comment

Enig med SinnaSatan. Jeg har snust litt på den modellen, og ville nok vurdert kjøp til maks 2500,- inkludert frakt om den var strøken. Endel avgjøres selvsagt av eventuelle tilbud på kjøpstidspunktet, om jeg kan få en splitter ny sak med 5 års reklamasjonsrett til 2495,- + frakt fra et seriøst firma ville jeg sannsynligvis gått ned til 2000,- inkludert frakt for en brukt, selv om den var strøken.

EDIT: selv til 3495,- er det fremdeles ikke noe dårlig kjøp, og nå er vel Eltek utsolgt med uviss leveringstid. Jeg ville nok prøvd meg på en Finn-annonse pålydende 2500,- +frakt for å se om noen vil gi det. Å selge pølser til prisen av indrefilét skal man holde seg for god til (ref. Finn-annonser for blodig overpriset Fence, Proson, Netthandelen, TV-boden osv.), men pølse til pølsepris ser jeg ingenting galt med.
      Last edited by epifant; 28-04-2009, 00:06.

Comment

Nå er ikke dette noen salgs-annonse,og jeg skal innfinne meg under rett tråd hvis kompisen min bestemmer seg for å selge....
        Tror han snakka i en pris mellom 1500,- og 2000,-... jeg ville bare ha synspunkter om hva en fornuftig pris er....

Men takk for innspill....

Bol
        No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Working...
        X