Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt annlegg i Toyota Celica 2.0 Cabriolè

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hifonic View Post
    Du føler ikke at det blir feil å sammenligne med veil pris i Norge med billigste prisen du finner i USA? Du vet at det er lov å sende mail til norske forhandlere og spørre etter tilbud!
    Er lett å føle at det blir så himla mye billigere å handle fra utlandet, men når alt kommer til alt og du har betalt alt som skal betales så får du deg en overraskelse.. Been there, done that
    Har i grunnen ikke sett denne suben noe serlig mye billigere fra norske leverandører. Tror det billigste må være rundt 7-8tusen ny. Har sett en del brukte men alle annonsene er gamle, til rundt 5k.

Comment

Det er fordi forhandlere har veil pris på sine produkter,om de ikke er på tilbud da.Men derimot om du spør,så kan nok flere komme opp med et godt tilbud til deg.er ikke værre enn å sende ein mail,eller ta en tlf

Comment

Da har jeg bestemt meg for Focal 165 KRX3 settet framme.
        Sitter nå å funderer på enten 2x TS-W5102SPL eller 1x TS-W8102SPL.

Noen anbefalinger til høytalere/oppsett bak? Størrelse ifølge sonicelectronix: 6-3/4"
        Bildelink i hovedtråden nederst.
        Last edited by Julepils; 09-06-2009, 18:07.

Comment

focal er bra men kan det bli noe billigere å handle derfra når momsen kommer i tillegg?
          Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
          Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Det focal settet blir jo å koste 9600 før frakt fra USA.
            Får det langt under den prisen i Norge jo..
            Jonas Tautra
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Var det jeg trodde at det ble dyrere enn her i norge
              Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima

Comment

Ser bare 2 leverandører som fører Focal 165 KRX3 med google, det er elutstyr og iceaudio.
                Kjennskap til noen andre?

Comment

Gå inn på Ice Audio og sjekk forhandlere .Der finner du de fleste som forhandler Focal.

Comment

audio-art kan anbefales. kanon service

Comment

Så ikke noe spesielt på Audio-Art sine sider i grunnen. Ikke ved første øyekast hvertfal.

Tenkte på norske forhandlere av Focal settet som står listet tidligere, håpte gjerne å finne noe som lå billigere.

Comment

handler du av elutstyr nå får du 15% da

Comment

Ring Frode på www.bassbrother.no. Flink kar.Er vel ikke så langt unna Sandnes.
                          Per
                          Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                          Audison Music Expression
                          http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                          http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

Comment

Har dynabel noe som blåser Focal 165 KRX3? Innenfor samme... kategorien holdt jeg på å si. Bare nysgjerrig. ;P

(tenker ikke nødvendigvis på spille høyest mulig men med mest mulig kvalitet og høyest mulig samtidig, sort of - mulig jeg tenker spesielt men)

Comment

Originally posted by Julepils View Post
                              Ser bare 2 leverandører som fører Focal 165 KRX3 med google, det er elutstyr og iceaudio.
                              Originally posted by Julepils View Post
                              Elutstyr har jeg personlig handlet av før jeg startet opp DDaudio.no, og servicen og leveringen der er rask og god, og prisene er konkurransedyktige. Dessuten er dem nokså store og har forholdsvis stort lager, så om det skulle bli noe garantitull er du trygg om du handler Focalen fra dem
                              Tidligere importør for Digital Designs,
                              overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Elutstyr virker som en veldig grei nettbutikk, skal si meg enig i det. Men jeg fikk ikke utnyttet rabatten på Focal settet fordi en ifra bilradiospesialisten mente han hadde noe fra dynabel som var bedre.

Comment

Working...
                                X