Spørsmålet mitt er om jeg skal sette inn en effektforsterker (blaupunkt GTA4100 (4 x 100 watts/ 2 x 320 watts) som jeg har liggende som er noen år gammel, eller om jeg skal la være, er jo tross alt endel jobb å trekke kabler, og jeg har andre prosjekter jeg heller bør prioritere. Vet det generelle rådet er at lyd i bil blir bedre med egen effektforsterker. Men blir forskjellen veldig stor mellom en ny kvalitets spiller og en litt eldre effektforsterker?
Har en Skruzuki xl7 (7-seter) som jeg nettopp har satt inn en ny Kenwood DDX-5022 (dobbeldin 4x "50w") + nye Focal 165Vslim komponent høyttalersett i front dører + nye Kicker 6.5" i bakdører.
I tillegg er planen er å sette inn en blaupunkt thb 200a, en liten aktiv sub til å ha under førersetet, kun for å fylle ut lydbildet i de nederste registrene. Dette er en familiebil som ikke skal sprenge noen trommehinner, og all tilgjengelig plass trenger jeg til bagasje og 3 barn.
Bilen er forøvrig dempet med vibroplast m1 + splen.
Takknemlig for innspill.
/S
Har en Skruzuki xl7 (7-seter) som jeg nettopp har satt inn en ny Kenwood DDX-5022 (dobbeldin 4x "50w") + nye Focal 165Vslim komponent høyttalersett i front dører + nye Kicker 6.5" i bakdører.
I tillegg er planen er å sette inn en blaupunkt thb 200a, en liten aktiv sub til å ha under førersetet, kun for å fylle ut lydbildet i de nederste registrene. Dette er en familiebil som ikke skal sprenge noen trommehinner, og all tilgjengelig plass trenger jeg til bagasje og 3 barn.
Bilen er forøvrig dempet med vibroplast m1 + splen.
Takknemlig for innspill.
/S
Comment