Announcement

Collapse
No announcement yet.

12,5 volt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 12,5 volt?

    hei, hr en vw passat 02 model som jeg har 2 lib 1515 og en ma audio hk 4000 mono forsterker, + et kinetik 1800 bateri, men det jeg lurer på er når bilen lader så ligger den kun på 12,5 volt. jeg føller det ikke stemmer helt, trode det skulle lige på c 14 volt? noen forslag?

  • #2
    Originally posted by jone87 View Post
    hei, hr en vw passat 02 model som jeg har 2 lib 1515 og en ma audio hk 4000 mono forsterker, + et kinetik 1800 bateri, men det jeg lurer på er når bilen lader så ligger den kun på 12,5 volt. jeg føller det ikke stemmer helt, trode det skulle lige på c 14 volt? noen forslag?
    Når bilen ikke går så skal den ligge på 12,8 og når bilen går og lader skal den ligge på 14,4. Har du gjort "the big 3"? dette gjorde veldig stor forskjell på bilen min, prøv det først, mye billigere enn å kjøpe ny dynamo dette er en oppgradering ALLE burde gjøre som har stereo. legger ved en link, de har en post her også, men har en annen med litt mer bilde som er lettere å forstå


    http://www.stevemeadedesigns.com/boa...howtopic=13280
    Mvh Werner Harstad

    Comment


    • #3
      takk får prøve meg på det

      Comment


      • #4
        Originally posted by jone87 View Post
        takk får prøve meg på det
        hjelper enormt mye dette.

        Comment


        • #5
          yes det hjalp meget mye 14 volt

          Comment


          • #6
            Originally posted by jone87 View Post
            yes det hjalp meget mye 14 volt
            Det gjør d, billig måte å få mer ut av anlegget og det elektriske
            Mvh Werner Harstad

            Comment


            • #7
              tar maks en halvtimes tids arbeid må bare vite hvordan det skal gjøres

              Comment


              • #8
                På noen er det mer tricky enn andre da.. har enda ikke fått meg til å gjøre det på Audaen.
                98' Audi A4
                Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                Comment

                Working...
                X