Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hybrid 5-kanaler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hybrid 5-kanaler

Heisann!
    Vurderer å bytte forsterker i bilen, har monoblokk og 4-kanaler pr idag. Begge er digitale, så vurderer en hybrid sak med digital mono-del og klasse A/B til 4-kanalern!!
    Kjører aktiv deling 2veis forran, så 3-kanaler er ikke et alternativ.
    Er denne det eneste på markedet?: http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=923

Noe brukt å få tak i??
    Med Hilsen Ronny Eide

Alpine,jbl og andre godsaker...

digital 4 kanaler? hmmms det var sjeldent.

men hvorfor ikke kjøpe en ny 4 kanaler da, istedet for å belaste en forsterker for å drive hele anlegget.

Comment

Hadde noe med bygging å gjøre
      Alpine pdx 4-kanaler har jeg nå, som er oppbygd med digital krets har jeg forstått!
      Monoblokka er også en pdx forsterker, så å mikse med andre merker med annet utseende er ikke aktuelt..
      Med Hilsen Ronny Eide

Comment

LRx 5.1k er kort og godt en råtass Etter hva jeg kjenner til, så er det ingen andre 5-kanalere på markedet som kan skilte med en så sprek monokanal.

Dag Johansen har denne i bilen, og han kan nok gi deg en ganske objektiv mening om hvordan den er.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Har akkurat montert en Lrx3.1k til en kompis som vi ble storfornøyd med!
          Så det var likså det som ga mersmak,å ha alt i en!!
          Er vel samme mono del i disse 2 forsterkerne så det er mer enn nok futt i den.
          Med Hilsen Ronny Eide

Comment

her har du en "hybrid" som kunne vert interessant å ha i bagasjen, visst en klarer å få tak i en

http://www.rodinaudio.com/roadster66/index.php

Comment

memphis MC5.1400 og us amps ax5600

Comment

memhpis har to. en som gir 600watt i 1 ohm og en som gir 1300watt 1 ohm, fant den ikke på nettsidene deres så den er vel utgått (memphis belle)

men det er mere krutt i audison forsterkeren på de andre kanalene..
                sound.vision.soul

Type R

Comment

Originally posted by LLH View Post
                  memhpis har to. en som gir 600watt i 1 ohm og en som gir 1300watt 1 ohm, fant den ikke på nettsidene deres så den er vel utgått (memphis belle)

Nettside her

Comment

her er en memphis 5 kanaler

http://dreamtm.no/shop/vare.asp?id=1...571&catid=3724

Comment

Originally posted by LLH View Post

Jeg har sett litt på den memhpis forsterkeren,og som du nevner er den kansje litt svakere på 4-kanaler delen enn det jeg er ute etter!!
                      Audison forsterkeren er nok det alternativet som er nermest mitt behov

Kansje Dag J som har en slik i bilen(Lrx5.1) har noen innspill og komentarer akkurat når det gjelder forsterkeren??
                      Med Hilsen Ronny Eide

Comment

Originally posted by raane View Post
                        Jeg har sett litt på den memhpis forsterkeren,og som du nevner er den kansje litt svakere på 4-kanaler delen enn det jeg er ute etter!!
                        Audison forsterkeren er nok det alternativet som er nermest mitt behov

Kansje Dag J som har en slik i bilen(Lrx5.1) har noen innspill og komentarer akkurat når det gjelder forsterkeren??
                        Bare å søke på forumet det!
                        Forsterkeren er knallgod, enorme krefter i basskanalen, nok effekt i de resterende kanalene.
                        Jeg er ikke kjent for å pine maks ut av anlegget mitt, men jeg har aldri gått tom for effekt for å si det sånn.
                        Forsterkeren har ettpar features til som ikke er så kjent for en del.
                        Endestykket med phonoinngangene kan snues 180 grader så man kan koble ledningen under forsterkeren, helt skjult.
                        Kjøper man 6-leder signalkablen til Connection er det festepunkter til den kablen på udersiden av forsterkeren, helt genialt.
                        Forsterkeren er i tillegg liten fysisk og dermed lett å plassere.
                        Jeg har bare en innvending, men den er litt personlig; den vinner ingen designkonkurranse tror jeg!
                        Kort og godt den mest geniale forsterkeren jeg har vært borti!

Mvh
                        Dag Johansen
                        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Dette høres jo lovende ut!!
                          Regner med at det er samme forsterkeren som Lrx3.1, bare 2 kanaler ekstra. Og den hadde noen smarte løsninger som kansje er dem du nevner.
                          Da er vel dette det beste alternativet for min del!!
                          Takker for all info folkens!
                          Med Hilsen Ronny Eide

Comment

Working...
                          X