Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny forsterker, Hertz HP 1D?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny forsterker, Hertz HP 1D?

    Hei!

    Kjøpte for ei stund sia 2 stk SS Reference R1 12". Disse har siden da blitt drevet av en Hertz EP 1D. Men den klarer ikke å dra di skikkelig. Har kikket litt på Hertz HP 1D. Er det en forsterker å satse på?

  • #2
    Hvorvidt HP1D er forsterkeren for deg vet jeg ikke, men den er et kvantesprang i riktig retning i forhold til EP1D'n du har nå.

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

    Comment


    • #3
      nok OT fra deg nå elutstyr
      www.eirikaspaas.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by Dag Johansen
        Ok, men jeg skriver ikke for et så lite mindretall, jeg skriver så folk flest forstår.
        Har du mer å si om denne saken kan du sende meg en PM, dette er som sagt støy fra din side!

        Mvh
        Dag Johansen
        Enig med Dag.
        Er idiotisk å sitte å kverrulere på noe som ikke har noe med tråden å gjøre
        Team Re-Loud
        Nm-mester 2008, Street A 155,5dB
        B2, Atomic

        Comment


        • #5
          Evt andre forsterkere som kan være aktuelle i nogen lunde samme prisklasse?

          Comment


          • #6
            Hvordan har du med strøm i bilen ?

            Tenker på batteri, dynamo, kabler osv.
            Mvh
            Lars Engen

            Comment


            • #7
              Har oppgradert kabling i motorrommet til 70mm2 både fra dynamo til starter og til batteri og til jord. Videre bakover til forsterkere har jeg 50mm2. Orginal dynamo og batteri

              Comment


              • #8
                Ingen som har noe formening om en forsterker som kan passe?

                Comment


                • #9
                  HP 1D er vel et godt alternativ, eller? Og Engen kan helt sikkert gi det et hyggelig tilbud på en slik
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #10
                    Stemmer bra det. Har noen på lager så det er bare å si i fra hvis det skulle være interessant.
                    Mvh
                    Lars Engen

                    Comment


                    • #11
                      Den er grei Da er det bare å vente på litt penger, så skal jeg ganske sikkert gi lyd ifra meg. Takk for hjelpa så lenge =)

                      Comment

                      Working...
                      X