Hei. Jeg har lenge hatt stor interesse for både bilstereo og stereo/hjemmekino i stuen. Jeg har prøvd å bygd noen få kasser, men ingen av de har fått noe spessielt bra finish eller lyd. Akkurat nå har jeg kun en halvsprengt HX2 i en lukket kasse på 56L. Jeg tenkte jeg skulle få meg noe nytt, som høres litt bedre ut enn den stakkars RF'en.
Siden jeg har hatt noen nokså dårlige bygg, tenkte jeg at jeg skulle spørre etter litt tips og triks her, så jeg er sikker på at jeg får god veiledning i riktig retning. Har prøvd meg såvidt på winisd, men skjønner ikke så mye at det gjør noe Så noen forklaringer med bilder er ett stort pluss
Det som må til er enkle forklaringer (ikke faglige uttrykk som jeg ikke forstår meg på), hvertfall i første omgang.
Kort fortalt; jeg vil gjerne vite hvordan man regner seg fram til en bra kasse.
Siden jeg har hatt noen nokså dårlige bygg, tenkte jeg at jeg skulle spørre etter litt tips og triks her, så jeg er sikker på at jeg får god veiledning i riktig retning. Har prøvd meg såvidt på winisd, men skjønner ikke så mye at det gjør noe Så noen forklaringer med bilder er ett stort pluss
Det som må til er enkle forklaringer (ikke faglige uttrykk som jeg ikke forstår meg på), hvertfall i første omgang.
Kort fortalt; jeg vil gjerne vite hvordan man regner seg fram til en bra kasse.
Comment