Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audison Thesis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by InstallBay View Post
    Jeg har en helt ny Audison VRx 6.420CS. Chrom Shadow utgave. Den blir din for 11.000,-. Har også noen endestykker, skjøtestykker, klasse A modul, vifter, balansert linjedriver og litt annet småtteri til denne forsterkeren. Alt følger med, selvfølgelig
    Skal du selge den???? *sikle*...... den er grom den!

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

    Comment


    • #17
      Originally posted by Dag Johansen View Post
      Det der er ikke en universel sannhet.
      Jeg har en Orion XTR-275 (og har hatt mye Orion opp igjennom årene) men de matcher ikke Lrx'en jeg har i bilen nå, lydmessig.

      Mvh
      Dag Johansen
      Spørs vel på øret som hører, og resten av utstyret i bilen. Det jeg har hørt av old school orion i min bil, har lått veldig bra, om dog en noe avrundet topp.
      Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

      Comment


      • #18
        Originally posted by InstallBay View Post
        Jeg har en helt ny Audison VRx 6.420CS. Chrom Shadow utgave. Den blir din for 11.000,-. Har også noen endestykker, skjøtestykker, klasse A modul, vifter, balansert linjedriver og litt annet småtteri til denne forsterkeren. Alt følger med, selvfølgelig
        Høres interessant ut! Kommer til å ta kontakt, så fort den nye bilen er i boks

        Comment


        • #19
          Hadde vært fint om noen hadde hørt dette anlegget fra før

          Comment

          Working...
          X