Sitter nesten på kjøpeknappen av thesis 6,25" samt diskant..men hvilke forsterkere bør jeg ha til dette? Om jeg skal bruke såpass my penger på høytalere, vil jeg utnytte det fulle potensiale..har ikke råd til thesis-forsterker
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Audison Thesis
Collapse
X
-
Sjekk bruktmarkedet etter Audison VRx. Alternativt LRx eller Hertz HP serienMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
Okey tror det holder med 2-veis i starten, med prisen tatt i betrakning blir sikkert å oppgradere med en 3" mellomtone etterhvert, om jeg ikke blir meget fornøyd med 2-veis løsningen. Skal sjekke ut Helix! Har mest erfaring med produktene til audison/hertz, og har kanskje blitt litt vell konservativ.
Comment
-
Originally posted by Cerwin_ View PostSkal sjekke det ut! Takk for tipset
Btw, om du ikke er klar over det så må du lete på ebay o.l.
De ble produsert på 90-tallet.
Forøvrig ligger en av de største adcomene til salg på forumet om jeg ikke tar feil.Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Jeg har en helt ny Audison VRx 6.420CS. Chrom Shadow utgave. Den blir din for 11.000,-. Har også noen endestykker, skjøtestykker, klasse A modul, vifter, balansert linjedriver og litt annet småtteri til denne forsterkeren. Alt følger med, selvfølgeligMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by Legatia View PostSkaff deg en Adcom eller en Orion xtr/hcca.
Det er forsterkere som spiller musikk det! (i motsetning til mye annet nyproduserte greier)
Jeg har en Orion XTR-275 (og har hatt mye Orion opp igjennom årene) men de matcher ikke Lrx'en jeg har i bilen nå, lydmessig.
Mvh
Dag Johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
Comment