Announcement

Collapse
No announcement yet.

6x9" fulltone i dørene foran vinklet litt oppover???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 6x9" fulltone i dørene foran vinklet litt oppover???

    6x9" fulltone i dørene foran vinklet litt oppover???

    er dette bra kontra komp sett med diskanter i speilhusene?
    har infinity kappa perfect foran og jbl decade i hattehylla, men vurderer decade i dørene foran også..

    hva tror dere?
    *VW Passat 2,0 TDI*
    VW Golf II 1,8 - solgt
    Nissan Cherry GTT - kjilt
    VW Golf III VR6 - solgt

  • #2
    Kappa perfect knuser nok hvilken som helst 6x9 på kvalitet og lydbilde foran i en bil...

    Comment


    • #3
      Hvis du vil ha fin/naturlig lyd så ville jeg nok ikke gått for Decade framme.. Hvis det er HØYT du vil spille, så er Decade uten tvil veien å gå! Men personlig syntes jeg de "skriker" for mye, spesielt på nært hold..

      Men når det er sagt så vil jeg nok tro at de Kappa 6x9" vil spille mer enn høyt nok de også, om du får vinklet de riktig=)
      Mvh.
      Roy
      Mob: 40 30 99 06

      Comment


      • #4
        Originally posted by aFFekak View Post
        Hvis du vil ha fin/naturlig lyd så ville jeg nok ikke gått for Decade framme.. Hvis det er HØYT du vil spille, så er Decade uten tvil veien å gå! Men personlig syntes jeg de "skriker" for mye, spesielt på nært hold..

        Men når det er sagt så vil jeg nok tro at de Kappa 6x9" vil spille mer enn høyt nok de også, om du får vinklet de riktig=)
        nå er det vel ikke kappa 6x9 han har, men kappa perfect, som er high end serien til infinity, og det er nok ett komponentsett, siden perfect serien ikke kommer med 6x9

        Comment


        • #5
          Originally posted by dBcompaniet View Post
          nå er det vel ikke kappa 6x9 han har, men kappa perfect, som er high end serien til infinity, og det er nok ett komponentsett, siden perfect serien ikke kommer med 6x9

          Aha! Da lærte jeg noe nytt i dag også=)
          Mvh.
          Roy
          Mob: 40 30 99 06

          Comment


          • #6
            men da satser jeg på at jeg får infinity settet til å spille høyt nok med ny forsterker
            har bestilt 2 stk dynabel 2x225w forsterkere til å drive decadene i hattehylla og infinity settet
            *VW Passat 2,0 TDI*
            VW Golf II 1,8 - solgt
            Nissan Cherry GTT - kjilt
            VW Golf III VR6 - solgt

            Comment

            Working...
            X