Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lengdemåler for kabel, hvor får man kjøpt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lengdemåler for kabel, hvor får man kjøpt?

    Har sett en slik før, og det da altså et håndholdt måleinstrument for måling av kabel lengde i meter.

    Man drar rett og slett løs kabel igjennom dette instrumentet, og displayet viser hvor mange meter man har dratt igjennom.

    Jeg vet ikke hva det heter, og har søkt i en time på nettet nå. Noen som vet hva dette heter, eller hvor man får kjøpt en slik?

    På forhånd takk.

  • #2
    funker denne for deg? http://www.nautiskhandel.no/storefront.php?pid=2845
    Mvh Thor Helge N. Rønning
    Alfa Romeo 156 1.8 TS
    Citroen Xantia Racerbil
    Alpine Ground Zero Focal

    Comment


    • #3
      Ja, vi er inne på det her, men den må nesten ta 50mm2 kabel, ihvertfall til prisen, som var helt hinsides, spør du meg

      Comment


      • #4
        Det står 25mm, ikke mm2. Så den tar lett 50mm2. Men fy for en pris!

        Sjekk med Egil Verne AS, S&B el.l. Verne vil jeg tro har slike, men om de har de for salg er jeg ikke sikker på
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          3 lapper for den er vel drøyt !!
          Mvh
          Lars Engen

          Comment


          • #6
            Dere sier prisen er drøy, sjekket prisen på denne:
            http://www.lancier-cable.com/lc/prod...hand-held.html

            5900,- + MVA.

            Helt utrolig.

            Comment


            • #7
              Herregud. Dette var jo sykt. Kunne aldri tro at en slik skulle kostet mer enn et par hundre kroner. Kan jo ikke være noe komplisert konstruksjon på noe slikt?
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

              Comment


              • #8
                Jeg må si jeg ikke forstår hvorfor dette skal være så dyrt!? Hva er det som er så spesielt med dette da liksom? nei å nei, rett og slett idiotisk!
                Mvh.
                Roy
                Mob: 40 30 99 06

                Comment


                • #9
                  En tusenlapp ville vært fair. Jeg kunne kanksje strukket meg til 2000 for en kabelmåler som hadde imponert meg, og som jeg visste ville vare noen år.

                  Comment


                  • #10
                    Haha, en rulle med teller på for 8000! Det er 2000 mer enn første bilen min. Og den hadde odometer i instrumentpanelet ;p
                    98' Audi A4
                    Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                    Comment


                    • #11
                      Hva med en stokk som er 1 meter lang koster deg vel bare tid å måling
                      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                      Comment


                      • #12
                        Det er det som egentlig er så greit med kabelmålere. Skal en kunde ha 6 meter er det jo så praktisk å kunne koble på kabelmåleren og bare dra ut 6 meter kjipp kjapp fysj uten stress

                        Men er nå absolutt ikke verdt det etter min mening. Ville nok heller holdt meg til meterstokk ja
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

                        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                        Comment


                        • #13
                          hva med en slik sykkel komputer, og ett hjul du trekker kabelen over?
                          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                          Comment


                          • #14
                            Genialt
                            Tidligere importør for Digital Designs,
                            overtatt av www.dynaBel.no.

                            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                            Comment

                            Working...
                            X