Vi har vært i samtaler med de ang. kenwoodspillere og har værtfall ett positivt inntrykk av det, men klart, man har vel alle vært borti forskjellige situasjoner med forskjellige leverandører.
Vi har overlatt importen av Hertz til Gøte Lundblad AS, men vi er fortsatt grossist og vil fortsette å selge både Hertz og Kenwwod til bedriftskunder og sluttbrukere. Så ingen merkbar endring for kundene.
Prisene har det ikke skjedd stort med, da Hertz har vært veldig konkurransedyktig priset fra før. Norge har vært billigste land i Europa på de fleste modellene.
Dette er skikkelig dumt spørsmål kanskje men here goes:
Når kom hertz ordentlig inn i Norge?(vanskelig formulert den der)
Husker at når jeg handlet mitt første anlegg for noen år siden så var det focal,morel, audison og soundstream som var "the shit", hvertfall rundt om på forum. (da hadde jeg kombo med audison lrx/mb quart premium og alle pratet om de myke diskantene til focal noe som gjorde at jeg angret på å ikke ha gått for focal)
Nå handlet jeg meg audison vrx/focal k2p (uten å forhøre meg rundt først)og det virker som om det er hertz som det går i på fora rundt om nå. I butikken jeg handlet i så tittet jeg på diskanter da jeg trengte kun det til bakdørene, og jeg dro av sted med noen rimelige hertz diskanter som de hadde inne i en glassmonter..) Må jo innrømme at jeg ble imponert over hvordan disse spiller mtp. prisen og hadde vært moro å høre et hertz anlegg i samme prisklasse som focalene jeg har nå
Litt usikker når det kom. ICE hadde litt av det en gang i tiden, så tok Glenn over, før vi tok over etter Glenn. Men noe rundt 2002-2003 kom vel de første modellene til Norge, tipper jeg.
Du får sette deg på ferga og komme over, så skal du få høre. Vi har alle modellene for demo i racket i butikken
Har hatt tankene i hodet flere ganger etter at jeg kjøpte en audison forsterker av en i en kjent gul polo Eneste er at det ikke er sikkert at lommebok(merk: kredittkort) ønsker meg i en butikk for å bytte ut mitt "nye" frontsett:P Skulle gjerne hatt forslag til løsninger i min stasjonsvogn med så og si permanent hundebur da
Comment