Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger nytt element til hjemmeanlegget

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger nytt element til hjemmeanlegget

    Klarte da vitterlig å sprenge mitt, har pr i dag en Cerwin Vega LW10 kasse med element, relativt gammelt, da snakker vi 7 år gammelt, og har faktisk fungert strålende.
    Har flyttet til en annen plass, og har mulighet til å utnytte anlegget mitt helt, siden han jeg leier hos regelrett driter i lyd og bråk.

    Hva slags element kan dere anbefale? Forsterkeren til subben er på 100w, og er plass til et 10" element. Kassen er på 22.6 liter, og har bassport.

    Er ute etter et kraftig element, som spiller tight, og har en god del dypbass. Prisklasse? Tja...vanskelig å si, hva ligger element på for tiden?

  • #2
    Da er DD510 elementet HELT PERFEKT for deg.

    Det er produsert for å trenge minst mulig effekt og yte høyest og dypest mulig bass. DD500 serien har gitt meg meget mange fornøyde kunder, og har aldri fått annet enn positive tilbakemeldinger på dem.

    Vi tar 1395,- for elementet, satt ned fra 1690,-

    Send meg en PM om dette skulle være av interesse
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • #3
      Har du sjekket med hifiklubben om de kan skaffe deg et nytt element? Sprengte selv en cv sub og fikk kjøpt nytt element av de.Var ikke like gammel som din,men verdt et forsøk

      Comment


      • #4
        ville vel generelt sett satset på noe annet enn cv da det ikke tåler en dritt og låter som dritt. som digital designs sier så hadde jeg heller gått for en dd til rett over tusen lappen enn ett nytt cv element til samme prisen.

        Comment


        • #5
          Vårt element er beregnet for effekter mellom 100-500 Watt RMS og spiller meget bra innenfor dette. Gir mye lyd for lite watt, og har meget gode kjøleevner.

          Gi meg en beskjed om du ønsker å bestille
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #6
            Nå er det lenge til jeg skal begynne med hjemmekinoen, og jeg har en masse "kompromiss" jeg må gjøre der. Mest siden stuen ikke er "min"

            Er DD hjemmekino høytalere dyre saker? Kan dessverre ikke ha store høytalere, bare kommode høytalere med 5" eller 6" høyatlere i.
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

            Comment


            • #7
              Takker for tilbudet, Henrik. Må se om pengeboken har lyst til dette, siden bilen har en alt for stor regning for å å gå igjennom eukontroll. Men vi får se.Skal ha det i bakhodet!

              Comment


              • #8
                Vi har et sett med aktive fronthøyttalere, som gir en helt ekstremt fin lyd. Folk er utrolig fornøyd med dem, og prisen er heller ikke gal.



                Du kan lese mer om dem her: http://www.ddproaudio.com/pro3/produ...pm/default.asp

                Og her har du de passive, med doble 4.5" woofere og 1" diskant.



                Du kan lese mer om dem her: http://www.ddproaudio.com/pro3/produ...ls/default.asp


                Her har du hjemmekinosubbene, fra 8" til 12". disse trøkker meget bra, og gir en utrolig fin og naturlig dyp bass.



                Du kan lese mer om dem her: http://www.ddproaudio.com/pro3/produ...ps/default.asp
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #9
                  Hm,finnes det noen prisliste på hjemmestereo produktene til DD?

                  Comment


                  • #10
                    Skal få lagt opp alle produktene i nærmeste fremtid, men til da ser det ut til at prisene blir slik:

                    PM-151 Black/White Aktiv høyttaler pr par: 4990,-

                    DDPS1 8" Aktiv sub: 4990,-
                    DDPS2 10" Aktiv sub: 7990,-
                    DDPS3 12" Aktiv sub: 8590,-

                    DDLS241 Passiv høyttaler 2veis pr stk: 1290,-

                    DD EarbuDD's øreplugger: 1190,-



                    Dette er systemer som er høyt preget av SQ, og av det vi har solgt har vi fått positive tilbakemeldinger og at systemene er verdt pengene.
                    Tidligere importør for Digital Designs,
                    overtatt av www.dynaBel.no.

                    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                    Comment


                    • #11
                      Jeg er litt skeptisk til bare 4" til anlegget, jeg tror ikke jeg "får lov" til å sette en subwoofer i stuen

                      EDIT: Men som høytalere bak kunne de fungere bra, om jeg finner noen fremme som matcher og er litt større
                      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                      Comment

                      Working...
                      X