Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skal kjøpe spiller, Høytalere og sub(er)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skal kjøpe spiller, Høytalere og sub(er)

    Jeg har for ikke lenge siden fått bestilt alt av forsterkere jeg trenger og kabelsett
    Kicker ZX1500.1 - mono amplifier - 1500 WRMS i 2 Ohm
    Kicker ZX850.4 - 4 channel amplifier - RMS 2 Ohm 215 - RMS 4 Ohm 175 Ohm
    Dette fikk jeg temmelig billig fra en jeg kjenner.

    Så nå må jeg ha spiller, frontsett og 6 x 9 i hatehylla, ellar hva dere har av formeninger
    Som spiller har jeg tenkt: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p......;id=&vn=736 pga at den har 3 utganger..ofc..
    Ser for meg subber som dunker noe jævlig, og kan følge med på det meste av musikk
    Høytalere har jeg ikke så mye formeninger om, alle vet hva som ønskes der. ren og fin lyd, ikke kvass å jævlig ^^

    Pris kan vi vel fie ut av etterhvert?

    Lurer også på om jeg trenger et gele-Batteri eller noe sånt....

    Kom med gode formeninger, helst kom med forslag basert på anlegg dere har eller har hørt...og hva syns dere om forsterkerne?

  • #2
    Forsterkerene skal duge greit

    Du må jo gjerne ta en tur til oss eller så kan vi eventuellt tatt en prat på msn for ett tilbud på det du mangler.

    Vi er jo ikke hinsides langt unna deg hvertfall.

    Comment


    • #3
      Jeg ville sett på høytalere fra Morel, Hertz, Focal eller DLS. Men det finnes mange flere alternativer som vil duge
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

      Comment


      • #4
        anbefaler denne på det sterkeste! og prise er det ingenting å si på visst den er pent bruk. løp å kjøp!

        http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6991

        Comment


        • #5
          Jeg har et odessey pc1200 batteri til salgs... send meg en pm hvis du er interisert

          Comment


          • #6
            Originally posted by Stianuno View Post
            Jeg har et odessey pc1200 batteri til salgs... send meg en pm hvis du er interisert
            Hvis dere mener det er nødvendig?

            Comment


            • #7
              Men jeg har bitt meg merke i Digital Designs.
              Frontsett, 6 x 9 og subwoofere i dette merke??
              Hvilket merke er liksom værstingen innen subber? er det DD?

              Comment


              • #8
                Finnes mange verstinger innen subber..
                Og i vanlig prisklasse så er ikke DD noe bedre enn mye annet.

                Men skal du ha det helt verst er DDz sikkert noe for deg, 2 stk 12" ligger vel da på ca 90 000,- men du kan sikkert få litt rabatt av importøren

                Men som nevnt, i prisklassene 1000-10 000,- er ikke DD noe råere enn annet, jeg vil nesten si det er dyrere enn mye annet når det kommer til hva man får igjen i lyd.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dBcompaniet View Post
                  Finnes mange verstinger innen subber..
                  Og i vanlig prisklasse så er ikke DD noe bedre enn mye annet.

                  Men skal du ha det helt verst er DDz sikkert noe for deg, 2 stk 12" ligger vel da på ca 90 000,- men du kan sikkert få litt rabatt av importøren

                  Men som nevnt, i prisklassene 1000-10 000,- er ikke DD noe råere enn annet, jeg vil nesten si det er dyrere enn mye annet når det kommer til hva man får igjen i lyd.
                  Noe dyrt ja ^^
                  Jeg må ha noe som dunker noe jævlig :P
                  Ingen som vet om noe?

                  Comment


                  • #10
                    Jeg har gode erfaringer med Kicker comp elementene (10")
                    Selv på liten forsterker spiller disse bra. I 12" str tror jeg disse pumper godt.
                    Men det fins sikkert andre elementer som er like gode/bedre
                    VW Corrado - Prosjekt bil
                    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                    I´m BANKRUPT - A G60 owner

                    Comment


                    • #11
                      Syns du skal ta deg en tur innom bilstereo-sjappa som faktisk er i kvinesdal.
                      Kan iallfall få gode råd om ikke annet. Har sikkert hørt om den. Paranoia heter den.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Streetbandit View Post
                        Syns du skal ta deg en tur innom bilstereo-sjappa som faktisk er i kvinesdal.
                        Kan iallfall få gode råd om ikke annet. Har sikkert hørt om den. Paranoia heter den.
                        Klart jeg har hørt om den, er bare så forbanna dyrt der.
                        Kunne jo godt for å spør om råd

                        Comment

                        Working...
                        X