Announcement

Collapse
No announcement yet.

Konkurranse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Konkurranse

    Hei!

    Vi arrangerer en liten konkurranse hvor det vil premieres med et koaks-sett fra Digital Designs.

    Koaks-settet er DDCX6.5 og har en utsalgspris på 1339,- inkl. mva, eks. frakt.

    Du kan vinne dette gratis og fraktfritt ved å fortelle hvorfor akkurat du bør vinne. Så enkelt er det

    Frontsettet er helt nytt, esken er ikke engang åpnet. Sommeren er jo nær, og vi vil prøve å skape litt goodwill og sommerfølelse blandt oss bilstereoentusiaster

    Vi tar ut en vinner i løpet av mandagskvelden. ALLE kan delta


    Med vennlig hilsen
    DDaudio.no
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    jeg syns jeg burde vinne siden jeg vet du sitter i leilighetn din å driker deg dritings på en flaske bacardi razz og battery.
    hold jobb og fest adskilt henrik, det blir så dyrt for deg disse konkurransene

    haha, ha en fin kveld. meg og stian ser deg på byen
    mvh Sindre Carlsen

    Comment


    • #3
      jeg har ikke noen god grunn til at akkurat jeg skal vinne, men vil jo gjerne vinne siden jeg verken har hørt eller eigd noe fra Digital Designs før.
      og såvidt jeg vet så er det ingen i bygda her(Sykkylven) som kjører runft med DD utstyr i bilene sine.
      Mvh Tony Andrè
      Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
      Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

      Comment


      • #4
        Jeg bør vinne fordi jeg har blakka meg helt på sub og forsterke:P haha
        å hadde også vært kult å fått testa ut Digital Designs
        Alpine cda-9887r Soundstream RF.60c Sounsdtream TRC.6n 3 x Soundstream refrence r1-12 Xelent tx1200a Xelent tx4.50a

        Comment


        • #5
          Jeg bør vinne fordi jeg mista jobben forrige uke pga nedskjæringer og må pendle Skien-Drammen for å få litt penger på kontoen, mens den stakkars samboeren min sitter igjen her i Skien.. Hadde vært kjekt å bytta ut org. høyttalerne med noen ordentlig 6,5" sånn at pendlingen ihvertfall blir fylt med godlyd ;D
          Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

          Comment


          • #6
            Jeg burde vinne konkuransen fordi jeg vil gjerne eie et DD produkt
            Hybrid-Audio, DLS, Lanzar, Alpine Soundstream

            Comment


            • #7
              Jeg vil gjerne prøvd ut DD da jeg har hørt veldig mye positiv om det..
              Folk sier at DD er en smule overpriset, og jeg vil finne ut om det er sånn, eller om du faktisk får det du betaler for.
              For jeg mener at da er det absolutt verdt å betale ekstra for å få kvalitet...
              Også interessert i COAX, som jeg mener har potensiale, om man får prøvd et sett som det er lagt litt arbeid i...
              og får fjerna stemplet om at coax er skrikete party-høyttalere...
              Tommy D
              Seat Toledo

              Pioneer, Genesis, Alpine

              Comment


              • #8
                Jeg har lyst til å vinne dette settet fordi jeg syntes fareb min fortjener bedre lyd i bilen sin da han pendler Oslo-Kongsberg hver dag.
                Toyota sin lyd"oppgradering" er det mest stusselige jeg har sett noen gang!
                Er student så har ikke penger til å kjøpe nye høyttalere til han, noe jeg syntes han fortjener etter mye støtte fra han innen denne hobbien til min bil..
                Har også hatt lyst til å teste DD siden de har fått mye skryt i utlandet så hadde vært gøy å se hva de er gode for!
                Prosjekt SQ Audi A3

                Comment


                • #9
                  Jeg bør vinne dette settet fordi jeg kjører mye i jobbsammenheng i sommer, uten lyd i kjerra mi. Noe som er ganske frustrerende for en musikkelsker. Jeg har ferdig hull i bilen som bare venter på disse
                  Jeg tør dessuten påstå at jeg både har utstyr og kompetanse nok til å kunne presse en del godlyd utav dem.
                  Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sicarlse View Post
                    jeg syns jeg burde vinne siden jeg vet du sitter i leilighetn din å driker deg dritings på en flaske bacardi razz og battery.
                    hold jobb og fest adskilt henrik, det blir så dyrt for deg disse konkurransene

                    haha, ha en fin kveld. meg og stian ser deg på byen
                    For en tulling du er, Sindre
                    Tidligere importør for Digital Designs,
                    overtatt av www.dynaBel.no.

                    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                    Comment


                    • #11
                      Mange gode svar her... Fortsett slik folkens, konkurransen går til mandags kveld

                      Og coaxene blir sendt på tirsdag til vinneren
                      Tidligere importør for Digital Designs,
                      overtatt av www.dynaBel.no.

                      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                      Comment


                      • #12
                        Syns jeg fortjener premien da jeg "forsov" meg til verdensfinalen i bassrace i November 08 pga. jeg hadde ett gammelt ludder oppå meg på hotellet vårt på Reperbahn. Endte med walkover og 4. plass
                        1993 BMW 318is coupe

                        Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                        Comment


                        • #13
                          Jeg synes jeg bør vinne siden eg har nå måttet selge alt av mitt bilstereo som eg hadde nettopp liggende. På grunn av at eg har klart å rote meg opp i masse unødvendige regninger som eg ikke hadde klart å betale ute salg av det eg hadde så nå sitter eg i min bil uten noe anlegg bare en gammel jvc spiller fra 90 tallet, men med ingen høytalere siden eg ikke har råd til noe annet på en god stund framover med min lærling jobb og lønn. Får ferie penger snart på 3-4 tusen kr og har vanlige utgiter rundt 8tusen i måneden så sitter godt i det. Derfor mener eg at eg e en verdi vinner
                          Last edited by AK90; 07-06-2009, 14:15.

                          Comment


                          • #14
                            Eg syns eg kan vinne, for eg fyller 18 år til tirsdagen, å det hadde vært ein ypperlig gave Har også hatt lyst til å prøve DD ganske lenge, men pengene tillater de ikkje
                            Mvh
                            Johnny Myhre

                            Comment


                            • #15
                              jeg bør vinne, fordi jeg har dårlig råd og må selge unna meste av stereoen i bilen pga barn i vente.. Så no må jeg handle inn barneutsyr for alle penga..

                              Comment

                              Working...
                              X