Announcement

Collapse
No announcement yet.

Konkurranse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    jeg vill ha utstyret fordi jeg vill ha det mest!

    Comment


    • #17
      Originally posted by halseth View Post
      jeg bør vinne, fordi jeg har dårlig råd og må selge unna meste av stereoen i bilen pga barn i vente.. Så no må jeg handle inn barneutsyr for alle penga..
      Hehe grattis. Har akkurat blitt pappa selv men slapp selge noe

      Jeg burde vinne dette da det kommer en familie vogn i tilegg til golfen, og siden jeg har brukt hele budsjettet på golfen ser det ikke ut som om økonomien tillater noe handel til familivogna desverre Når jeg da kjører Skien-Sandefjord vær dag fortjener ørene mine noe annet enn orginal vw papplyd Hvis jeg blir imponert kan det jo være jeg kunne komme til å bygge en familiebil med bare DD når økonomien kommer på bena igjen
      For må jo ha lyd
      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

      Comment


      • #18
        Jeg fortjener å vinne fordi jeg skal bygge bilstereo nå og har bestilt fittedyre forsterkere før jeg visste om dette forumet og dens kjøp og salgs side, som forøvrig er genial. Jeg kunne også veldig mye ønsket et komponentsett fra Digital Designs. Kvalitets utsyr jeg skulle ønske jeg hadde hatt råd til ^^

        åja, har forresten også nettopp kommet meg etter ei jævlig fyll, reker og sprit...I't a no no xD

        Comment


        • #19
          Kunne gjerne tenkt meg et par slike for å pimpe opp reinsdyret mitt. Elementene kunne jeg se for meg spille openair, montert i alcantera seletøy fra chlas ohlson. Og fordi dette er min melding nr. 100.
          Raymond Pedersen

          Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
          Tar det som det kommer, og løser det som det går.

          Comment


          • #20
            Jeg synes jeg kan få vinne dette pga, har aldri hatt DD å har faktisk ikke noe lyd framme i bilen min, å det er ganske kjedeligt, har kun 2stk 6x9 bake i hattehylla, så hadde vert supert vist jeg faktisk hadde fått noe lyd framme i bilen min
            Å bir jeg fornøyd med det settet jeg får bir jeg nok å kjøpe mye mere DD i fremtiden ja

            Comment


            • #21
              fordi de focalene som sitter i golfen ser og høres ut som de har vært i krigen opptil flere ganger kan dokumenteres ved tvil
              VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

              Comment


              • #22
                Jeg synes du skal sende de til meg, for jeg ble bitt av DD "basillen" når jeg kjøpte det forrige DD settet mitt, og har bestemt meg for å bytte ut alt til DD med tid og stunder, så hvis jeg vinner er dette ett steg i riktig retning...

                Comment


                • #23
                  Synes jeg skal vinne denne konkuransen fordi jeg kommer til å bruke disse i prosjektet jeg holder på med til samboeren min. Hun er lærling og har ikke råa til så mye selv. Har sponset henne med sub og forsterker til fronsett selv, men siden jeg er lærling jeg og har jeg ikke allverden med penger jeg heller. Vinner vi er det ikke noe problem å kjøre litt reklame for dere.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Jeg syntes jeg bør vinne fordi jeg har STOR interesse for bilstereo og god lyd. Bilstereo er det absolutt morsomeste jeg vet, men har desverre ikke mange anledninger til å kjøpe meg dette da jeg går på dagpenger i en utplasseringsjobb fra NAV.

                    Kjøpte for 2 år siden en Resonant Engineering XXX 15" som jeg skulle bygge om hele bagasjerommet i min Mercedes w210 98 modell. Men bilen er nå uten skilt og står klar til rustsveising og bilstereoprosjektet står på stedet hvil. Uten penger blir det hverken bil eller anlegg. Alt av interiør er nå tatt ut og bare rusten i gulvet er tatt er den fullstendig klar for prosjekt! Mangler ALT bortsett fra sub så et fronsett hadde gjort seg godt!

                    Hadde jeg vunnet dette frontsettet hadde jeg iallefall kommet NOE på vei i løpet av sommeren. Skal også bli pappa i desember, så hadde vært fint om ungen kunne få opplevd noe god lyd når den endelig var ute av magen Så får jeg spellt opp med max mekker og mummitrollet så tenker jeg han blir glad! Det blir iallefall jeg! Så kanskje han også blir like interessert i lyd som meg!

                    Stig--

                    Comment


                    • #25
                      Synes jeg bør vinne bare for å vinne Ikke noe annet

                      Comment


                      • #26
                        Et bilde foteller mer enn tusen ord heter det vel?


                        Og nå føler jeg at dama fortjener bedre lyd i bilen hun skal kjøpe siden hun ikke tør kjøre min lenger etter at det der skjedde.. Forståelig da.. Hadde nok også fått skrekken om jeg plutselig hadde toe out på 90 grader på forhjulene.
                        Ellers er jeg veldig spent på hvordan DD høyttalerne spiller!
                        Jonas Tautra
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                        Comment


                        • #27
                          Hvis jeg vinner og det funker bra blir det kansje mer DD etterhverdt

                          Comment


                          • #28
                            Jeg synest at jeg fortjener noen nye penisforlengere i arbeidsbilen min til sommeren. Kommer til å tilbringe MYE tid i den (kjører følgebil når det legges asfalt), så det hadde gjort seg med litt grom lyd. Og siden jeg bruker alle pengene mine på enten volvoen eller forden så det ikke blir igjen noe til noenting, så synest jeg at det gjør at jeg fortjener de høyttalerene mer enn noen andre. Og så er jeg jo meget kul da...

                            Comment


                            • #29
                              Jeg synes jeg bør vinne for å fylle opp resten av bilen min med DD, siden jeg alt har avtale om subb og litt sånn
                              Og selvfølgelig blir det reklamering
                              Kun derfor
                              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                              Comment


                              • #30
                                Søring med styggeste bilen i bygda trenger noe for å tette igjen hullene i hattehylla!
                                Med tilnærmet fri eksos, rust på panser og konstante klonke/kvinelyder rundt forbi er dette en sikker vinner mtp på attention.
                                Jeg er også villig til å sette på store klistermerker med DD på......etter at jeg har tatt ut alt av verdi i bilen.

                                Bilen er også senket... naturlig ved at dempere og "fjærstag" eller hva det er på det fordømte franske dritet er elendige.
                                Kan heller ikke ha mer en 2 røsslgige karer i bilen, da siger det for mye til at du kan legge på ei lekker blondie baki for show.

                                Av annet utstyr må min high-end spiller av Typen Blåpunkt nevnes, noe utterly crap som her en gang måtte kastes i bakken for å få ut cd'en. (jeg har vitner, bare spør dbcompaniet).

                                Også tror jeg at høytalerene i døra dauer snart, mtp på at jeg glemte begge vinduene i bilen på gløtt i natt.. Og som DD kansje vet, så var det jo tropenatt her i sør... med torden og haggel.

                                Også må jeg jobbe overtid.
                                Mvh
                                Rolf Try Nygård

                                Comment

                                Working...
                                X