Announcement

Collapse
No announcement yet.

gatebil festival

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gatebil festival

Gatebilfestivalen 2007 - 4.august. arr. Nordmøre Gatebilklubb

--------------------------------------------------------------------------------

Nå er det ikke lenge igjen til Gatebilfestivalen 2007

Så i den forbindelse så er det vel på tide å få ut litt informasjon om den.

Sted : Surnadal Transport Sentral

Tid: LØRDAG 4. AUGUST 2007 09.00 - 18.00

PRISER :

UTSTILLING : 200kr,- INKLUSIV inngang Fører

INNGANG : 100,-kr

GRATIS FOR BARN UNDER 12 år

Burning/spinning vil ikke koste noe ekstra for de som vil det.

Noen av de som kommer er: EMMA, MAX Power, DbDragrace, Bassrace, BSG Racing.

Max Power kommer innom i forbindelse med sommerturneen sin rundt om i norge og vil blandt annet lage en repotasje fra treffet.

EMMA er for de som vil teste hvor FIN lyd de har i bilen sin

dBdrag er for de som vil teste hvor høyt de spiller.

BSG er noen gutter fra Dokka traktene som drar oppover noen gromme biler for å svi av MYE gummi I tillegg så har de med en pen liten kenworth trekkvogn

Premiering for :
    Best in Show
    Peneste Bil
    Peneste Orginal Bil
    Penest dekor
    Største hjul
    Laveste Bil (KJØRBAR STAND)
    Beste shine
    Beste Stereo (ut fra vår ufaglærte jurie)
    Peoples Choice

Portene vil åpne så smått i 09 tia.... men ingenting spes vil skje før 10. annet enn parkering for de som måtte være tidli ute. Utstillingen vil vare frem til ca 17-18 spørs litt på hva som skjer utover dagen

Medlemmer i Nordmøre Gatebilklubb får halv pris. (mot medlemskort) de som ikke har fått medlemskort skal vi kunne lete frem på medlemslista.

Håper MANGE av dere har muligheten for å ta turen.

VI SEES 4. AUGUST
    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

deltaker avgift kommer da helt sikkert i tilegg?
    sound.vision.soul

Type R

Comment

Originally posted by LLH View Post
      deltaker avgift kommer da helt sikkert i tilegg?
      det var det ifjor,men er litt usikker på hvordan det er i år,husker mange klagde på det ifjor.
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Kommer nok i tillegg med avgift til EMMA ja. Kan jo høre med styret i klubben om EMMA-bilene slipper inn gratis, etter min mening er jo disse den beste underholdningen...
        Kan gi en tilbakemelding når jeg får svar.
        Jeg hoppet før Wirkola

Comment

jeg synes det skulle vært fritak for biler som skal konkurere,koster jo 500kr for å delta i emma,og 200kr for å komme inn,mange synes å betale 700 blir for drøyt.

Comment

Enig her. Det er jo gratis å kjøre sirkler med røyk etter seg, og EMMA vil vel uansett kreve sitt.
            Jeg hoppet før Wirkola

Comment

Det blir redusert inngang for EMMA, halv pris.
              Ikke så mye kanskje, men en lapp her og en lapp der...
              Jeg hoppet før Wirkola

Comment

Originally posted by Oddbjørn Olsen View Post
                Det blir redusert inngang for EMMA, halv pris.
                Ikke så mye kanskje, men en lapp her og en lapp der...
                Gjelder dette bare emma eller får vi som skal delta i db-drag også redusert inngang?
                Jon Ola, team dynabel
                78 mod golf1 db-bil
                92 mod golf3 bruks bil

Comment

Kun EMMAdeltagere som får denne rabatten.
                  Db-drag er vel likevel gratis, eller så bruker det ikke å koste mere enn 100 kr, mot EMMA som tar opptil 500 kr for de beste klassene.
                  Jeg hoppet før Wirkola

Comment

Kun EMMAdeltagere som får denne rabatten.
                    Db-drag er vel likevel gratis, eller så bruker det ikke å koste mere enn 100 kr, mot EMMA som tar opptil 500 kr for de beste klassene.
                    Db- drag er gratis KUN for førstegangs deltagende. koster vanligvis 300. så alle emma deldagere får rabatt selv om d koster mindre enn db i de laveste emma klassene...? fornuftig ja....
                    Jon Ola, team dynabel
                    78 mod golf1 db-bil
                    92 mod golf3 bruks bil

Comment

Fornuftig og fornuftig, NGK kan jo like gjerne kutte all rabatt om det heller er ønskelig, for å ikke gjøre forskjell...
                      Samtidig møter vel kanskje 15 biler til EMMA, og vesentlig flere til dB-drag, men jeg skjønner hva du mener.
                      Jeg hoppet før Wirkola

Comment

Jeg kommer jeg og en del kompisser! Håper de ikke ser så strengt på at man tar seg en pils
                        Pioneer - Hertz - Zealum
                        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Originally posted by A.R View Post
                          Jeg kommer jeg og en del kompisser! Håper de ikke ser så strengt på at man tar seg en pils
                          Alt med måte selvfølgelig. Kan med fordel kamuflere litt flasken...
                          Jeg hoppet før Wirkola

Comment

Alt med måte selvfølgelig. Kan med fordel kamuflere litt flasken...
                            Jaja, vi skal drikke dagen før også. Så det går vel roli for seg! Men en goverspils må vel være låv, med litt diskresjon selvsagt
                            Pioneer - Hertz - Zealum
                            Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                            Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Det må være lov ja, så lenge folk begrenser seg og har kontroll, og har i bakhodet at det er både barn og kostbare biler der.
                              Jeg hoppet før Wirkola

Comment

Working...
                              X