Announcement

Collapse
No announcement yet.

Adapter til 9V-device

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Adapter til 9V-device

Finnes det noen adaptere fra bilbatteristrøm til effektprosessorer eller andre devicer (som normalt skal plugges i veggen), som vil ha f.eks 12V / 9V / 6V DC og har vanlig adapterplugg?

Tenker altså noe a la disse Clas Ohlson switchbare universal / multi-adapterene du får kjøpt, som passer til "alt mulig", bare for bil i stedet for "hus-strøm".
    Last edited by dKo; 14-06-2009, 02:15.

Originally posted by dKo View Post
    Finnes det noen adaptere fra bilbatteristrøm til effektprosessorer eller andre devicer (som normalt skal plugges i veggen), som vil ha f.eks 12V / 9V / 6V DC og har vanlig adapterplugg?

Tenker altså noe a la disse Clas Ohlson switchbare universal / multi-adapterene du får kjøpt, som passer til "alt mulig", bare for bil i stedet for "hus-strøm".
    Ja, Clas Ohlson har disse også..
    Ketil Skjei
    Leder EmmaNorway
    www.emmaweb.no

Comment

OK, dumt spørsmål med andre ord..

Prøver meg på ett til: Hva er smarteste måte å koble den på strømkablene? Da spretter jeg opp sigarettenner-adapteren? Eller finnes det noe bedre?

Comment

Originally posted by dKo View Post
        OK, dumt spørsmål med andre ord..

Prøver meg på ett til: Hva er smarteste måte å koble den på strømkablene? Da spretter jeg opp sigarettenner-adapteren? Eller finnes det noe bedre?
        Du trenger ikke sprette opp adapteren. Det holder å klippe kabelen, og koble lederen som er i midten av pluggen til pluss og den andre til minus. Hvis det er sikkring inne i adapteren, må du sette inn en like stor i tedet for denne.
        Ketil Skjei
        Leder EmmaNorway
        www.emmaweb.no

Comment

Working...
        X