Announcement

Collapse
No announcement yet.

jbl GT5 powerpack 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jbl GT5 powerpack 2

Har bestilt dette anlegget til å få montert i bilen min.. er det noe tess? Han som bestiller mener at forsterkern til subben som følger meg er litt for svake, så han mente ejg burde bytte den ut med en annen..

Måtte ut med 500 mer eller noe... (vet ikke hva forsterker som skal erstatte denne, men sterkere sko den vist nokk være)

tror dere jeg vil bli fornøyd? elsker høy lyd og høy bass

bilen det skal inni er en skoda octavia combi 1,9TDI

Det kan sies at jeg ikke har vært borti bil anlegg nesten før nå...

- Er det noen som har erfaring med JBL bil anlegg? (jeg har kun fra PA anlegg innen dette merket)

- Slik 3veis høytaler opplegg.. er det bra eller?

- På bilde viser det diskanter, men jeg ser ikke det står noe om de.. .. følger det med?

- Noen som har hatt dette anlegget eller testet noe av dette og kan si hva dem synes?

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736

Setter pris på svar

(er denne feilpostet så gjerne flytt, for jeg har ikke helt roen på hvor den skal)
    Last edited by erik89; 18-06-2009, 02:04. Reason: gjøre det litt mer klart hva jeg er ute etter svar på
    jeg trenger en pro bil annlegg venn

Pakka er sikkert fin den, men bassforsterkeren kunne godt hatt litt mere watt.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
      Pakka er sikkert fin den, men bassforsterkeren kunne godt hatt litt mere watt.
      nevnte at han jeg bestilte av fikk meg til å få en større forsterker :P hehe

Comment

Originally posted by erik89 View Post
        nevnte at han jeg bestilte av fikk meg til å få en større forsterker :P hehe
        men du glemte å nevne hvilken forsterker det var. Vanskelig å si om pakka vil fungere bra om vi ikke vet hva den består av
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
          men du glemte å nevne hvilken forsterker det var. Vanskelig å si om pakka vil fungere bra om vi ikke vet hva den består av
          det er fordi jeg ikke vet hva forsterker det er. Jeg ser det når jeg reiser inn. Er det noe jeg er skeptisk til så får jeg i en annen..

går fint ant å si om høytalerne er av bra kvalitet fks og om det er fin lyd osv osv osv .. forsterkeren på subben blir noe kraftigere vet jeg bare... kan oppdatere den biten når jeg får vite det

Comment

Working...
          X