Announcement

Collapse
No announcement yet.

Premium vs. standard sound system i V70 (både '97-'00 og '01-'04)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Premium vs. standard sound system i V70 (både '97-'00 og '01-'04)

    Hei!

    Lurer på om noen vet om det er andre dørpaneler/dashbord osv. i bilene med Premium Sound System, i forhold til standard?

    Skulle gjerne visst størrelser på alle Premium-høyttalerne foran (dvs. hullene i dører og dash), det eneste jeg fant med beskrivelse på nettet, var med 8" i dørene, men er usikker på årsmodellen det gjaldt.

    På forhånd takk.

  • #2
    Kom på at jeg bare kunne ringe Volvo... fikk følgende svar:

    97-00: Vet ikke.

    01-04: Vet ikke.

    Og da har jeg vært innom både delelager og verksted. Imponerende...

    Comment


    • #3
      Brukes det Dynaudio-elementer i Premiumanlegget forresten? Sjekk på det svenske forumet, der er det garantert noen som vet slikt

      Comment


      • #4
        harru handla deg epa jr`??

        Comment


        • #5
          Jeg har 2001 V70II med største HU, 803. Den har ikke dynaudio etter hva jeg vet. Hva gjelder størrelse på elementene, så vet jeg ikke. Men etter grillen og dømme, ser det ut som 6,5" i dørene.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Heisann...

            Vet i allefall at -98 mod V70 har 6.5 tom både forran og bak.... De forran står på noen slags "stylter" (bare å hive fleech over og dynke m poyester så er huset ferdig.....) og diskanter oppe på Dash´en.... Tror ikke de diskant-hullene er store nok til 8.7cm en gang...

            Bol
            No Windows-crap,just Mac Power

            Comment

            Working...
            X