Hallois alle sammen, jeg har nå planer om å bygge et anlegg i bilen min som trøkker rimelig greit ( hører for det meste bare trance/hip hop, sånt som det er en del bass i).
Men problemet mitt er at jeg er usikker på hva jeg bør gå for, og hva som egentlig trøkker til en ikke så altfor stor sum.
Jeg har valgt å prøve å holde meg rundt 20,000,- +/-.
Noen av de tingene som jeg hadde planer om å kanskje kjøpe:
3x Focal 130A1 130mm komponentsystem 50/100W
1x dynaBel BF0756 - 4x75 + 2x200 Watt RMS ( prøve å få tak i brukt )
2x dynaBel DY9815 eller LIB-1515 ( kjøpes nye, eller "brukt" viss noen har noen av disse liggenes )
1x dynaBel BF8501 - 1x5000 Watt RMS ( prøve å få tak i brukt )
1x Apollo A1750
Diverse kabel og demping.
Spiller og alt sånt har jeg.
Bilen dette skal brukes i blir en sedan, er en volvo s40. Planen var å bruke mesteparten av plassen baki, og lage en portet kasse som porten går i "skiluka".
Vil disse basserne trøkke godt? Hvem av merkene bør jeg velge? Og har lest at overdelen løsner fra spindelen på dynabel elementene,
hvordan kan dette fikses (legge på litt ekstra med epoxy lim?).
Sorry for at jeg lurer så fælt, men har lyst til at det skal bli ordentlig når jeg først skal bygge et anlegg til bortimot 20k +-.
Kunne noen av dere besvart meg på noe av det jeg har nevnt så hadde det vært supert!
Dere kan bare komme med andre forslag som kommer til og gjøre anlegget bedre,
hvilke høytalere jeg bør velge istedenfor osv.
Mvh RazzLezz
Men problemet mitt er at jeg er usikker på hva jeg bør gå for, og hva som egentlig trøkker til en ikke så altfor stor sum.
Jeg har valgt å prøve å holde meg rundt 20,000,- +/-.
Noen av de tingene som jeg hadde planer om å kanskje kjøpe:
3x Focal 130A1 130mm komponentsystem 50/100W
1x dynaBel BF0756 - 4x75 + 2x200 Watt RMS ( prøve å få tak i brukt )
2x dynaBel DY9815 eller LIB-1515 ( kjøpes nye, eller "brukt" viss noen har noen av disse liggenes )
1x dynaBel BF8501 - 1x5000 Watt RMS ( prøve å få tak i brukt )
1x Apollo A1750
Diverse kabel og demping.
Spiller og alt sånt har jeg.
Bilen dette skal brukes i blir en sedan, er en volvo s40. Planen var å bruke mesteparten av plassen baki, og lage en portet kasse som porten går i "skiluka".
Vil disse basserne trøkke godt? Hvem av merkene bør jeg velge? Og har lest at overdelen løsner fra spindelen på dynabel elementene,
hvordan kan dette fikses (legge på litt ekstra med epoxy lim?).
Sorry for at jeg lurer så fælt, men har lyst til at det skal bli ordentlig når jeg først skal bygge et anlegg til bortimot 20k +-.
Kunne noen av dere besvart meg på noe av det jeg har nevnt så hadde det vært supert!
Dere kan bare komme med andre forslag som kommer til og gjøre anlegget bedre,
hvilke høytalere jeg bør velge istedenfor osv.
Mvh RazzLezz
Comment