Announcement

Collapse
No announcement yet.

vw touran - spilleren vil ikke slå seg av

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vw touran - spilleren vil ikke slå seg av

    Hei

    Driver å monterer en Pioneer avh-p4000dvd i min touran 2004. Problemet er at spilleren ikke vil slå seg av når jeg tar ut nøkkelsen (virker som den har strøm hele tiden). Har målt spenning på samltlige ledninger bortsett fra jord. Har ikke kjøpt can-bus adapter da de på bilradiospesialisten sa at det trengte jeg ikke siden jeg ikke har styring fra rattet.

    Har kjøpt en overgang som gir meg iso fra kontakten som sitter i bilen.

    Noen som vet hvordan jeg skal fikse det? Trenger jeg can-bus?
    Kan jo ikke la spilleren stå med spenning på.

    På forhånd takk

    Ståle

  • #2
    har du prøvd å bytte om på den ledningen som går til tenningen og konstant strøm?
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #3
      Ja har byttet på dem men med samme resultat

      Comment


      • #4
        Alle Touran trenger can-bus. Jeg har en liggende som jeg hadde i min Touran når jeg hadde Pioneer spiller. Den er med kabel til multifunksjonsratt, om du har det i bilen. Kan brukes til alle spillere med ISO kontakter, men rattkontrollen fungerer kun med Pioneer.

        800kr så er den din. Jeg betalte nesten 2000 for den.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Originally posted by InstallBay View Post
          Alle Touran trenger can-bus. Jeg har en liggende som jeg hadde i min Touran når jeg hadde Pioneer spiller. Den er med kabel til multifunksjonsratt, om du har det i bilen. Kan brukes til alle spillere med ISO kontakter, men rattkontrollen fungerer kun med Pioneer.

          800kr så er den din. Jeg betalte nesten 2000 for den.
          Takk for tilbudet, men når en ny koster mindre enn 800,- så er det det greieste.
          Var å fikk en i dag så nå er alt på plass bare finne en fin plass til minnepen og ipod

          Takker for alle svar

          Ståle

          Comment


          • #6
            ok, hvor kjøpte du de for 800? det var veldig billig. Mulig prisen har gått ned ettersom volumet av disse har økt kraftig, men jeg betalt rett under 2k for den i fjor.
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment

            Working...
            X